برای ما خانوم ها که دوست داریم غذای سالمی رو به خونواده مون ارائه بدیم، همیشه دغدغه ی حالا “غذا چی بخوریم” وجود داره. مخصوصا اگه بخوایم خانواده رو با تجربه ای جدید سوپرایز کنیم میتونیم با ایزی پز لذت آشپزی آسون و خلاق رو تجربه کنیم. واقعا خیلی وقت ها پیش میاد که هیج میلی به بیرون رفتن و خرید کردن نداریم و در عین حال در فکر تهیه یه غذای خوشمزه و جدید هستیم و یا حتی وقت هایی هست که هیچ گزینه ای توی ذهنمون نیست. برای این مواقع من یه راه خوب پیدا کردم که پیشنهاد میکنم شما هم امتحان کنید.

ایزی‌پز

ایزی‌پز

منوی متنوع هفتگی

ایزی پز هر هفته منوی بسیار متنوعی رو تنظیم می کنه. از غذاهای اصیل ایرونی تا غذاهای خارجی که با ذائقه ماها سازگاری داره و به سادگی و با چند کلیک، دستور کامل غذا و مواد اولیه مورد نیاز اون غذا رو برامون میفرسته. به سادگی و با هزینه ای به صرفه، مواد لازم میرسه دم در منزلمون و با کمی حوصله میتونیم یه غذای خوشمزه و سالم بپزیم.

استیک با سس قارچ

استیک با سس قارچ ایزی پز

دستور غذای دقیق

جالبه که بدونید دستور غذا هایی که ایزی پز تنظیم کرده توسط سرآشپزان خبره تهیه شده و کاملا امتحان شده و قابل اطمینان هست. همچنین اندازه گیری مواد اولیه، توسط ایزی پز انجام میشه که فقط کافیه ما به طور کامل در مراحل پخت استفاده شون کنیم. اینطوری هم غذای خوبی پختیم و هم هیچ اسرافی نکردیم. واقعا دیگه چی از این بهتر؟ آشپزی آسان رو همین الان به راحتی تجربه کنید.

مواد اولیه دقیق

مواد اولیه دقیق

تخفیف های ویژه ایزی پز

اگه بخوایم منصف باشیم، بسته هایی ایزی پز قیمت زیادی ندارن و اگه بخوایم هزینه بیرون رفتن و صرف وقت و اسراف مواد اولیه رو هم در نظر بگیریم، خریدی به صرفه محسوب میشه. با این حال، در هفته بعضی از غذاها تخفیف هم میخورن و با قیمت های خیلی مناسبی به فروش میرسن.

با مراجعه به سایت ایزی پز و یا نصب اپلیکیشن ایزی پز میتونید خیلی سریع از تخفیفاتش باخبر بشید و اگه خواستید سفارش بدید و از آشپزی آسان و غذای با کیفیت و سالم لذت ببرید.

خورش مرغ و بادام هندی

خورش مرغ و بادام هندی ایزی پز

برای اینکه این سرویس خوشمزه رو امتحان کنیم ایزی‌پزی‌ها برای اولین سفارش کد تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفتن، که با عضویت می‌تونیم اون را دریافت کنیم و علاوه بر اون چون به‌تازگی اپلیکیشن اندرویدشون رو به کافه بازار دادن می تونیم به راحتی از طریق موبایل غذای شگفت انگیز مورد نظرمون رو با موبایل سفارش بدیم و بیش از پیش از آشپزی آسان لذت ببریم.

سرویس ایزی پز فعلا برای تهران فعال است و در آینده نزدیک به شهرستان‌ها هم سرویس خواهند داد، درضمن سرویس ایزی پز گارانتی هم داره اگر بسته غذایی رو گرفتیم و از کیفیت مواد اولیه اون راضی نبودیم می‌تونیم تماس بگیریم و بسته رو برگردونیم. پس کافیه همین حالا اپلیکیشن رو نصب و یا به سایتشون سر بزنید و هیجان‌ انگیزترین غذاهای زندگی تون رو بپزید و میل کنید.

منبع :

برگرفته از وب سایت دونفره بخش آشپزی دونفره
نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *