نوشیدنی های سرد در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد. شما می توانید طرز تهیه میلک شیک نسکافه را در این مطلب مطالعه بفرمایید و بعد از این مطالعه، می توانید آن را در منزل به راحتی درست کنید. احتمالا یک مخلوط کن در این مورد ابزار بسیار کاربردی محسوب می شود.

اگر از مردم درباره میلک شیک سوال کنید، جوابی که می شنوید احتمالا این است. ” مخلوطی از شیر و بستنی است.” این تعریف تا حد زیادی درست است. البته میلک شیک ها را می توان طعم دار نمود. یکی از انواع طعم های محبوب میلک شیک، میلک شیک نسکافه است که وجود نسکافه در این مخلوط شیر و بستنی تا حد زیادی سردی آن را می شکند و تعدیل می کند.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک

  • شیر: ۳۰۰ سی سی
  • بستنی طعم دار: ۲۰۰ گرم وانیلی یا نسکافه ای
  • خامه: اتا ۲ قاشق غذاخوری
  • نسکافه: ۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه میلک شیک نسکافه:

میلک شیک در واقع ترکیبی از شیر پر چرب و بستنی است که به شدت تکان داده شده است و در واقع از نوشیدنی های سرد محسوب می شود.

ابتدا شیر را با بستنی طعم دار وانیلی (در صورت تمایل نسکافه ای) در میکسر مخلوط نمایید و بعد از آن که کاملا یک دست شد، در مرحله بعدی طرز تهیه میلک شیک نسکافه, خامه را اضافه نموده و میکس نمایید. در پایان مقدار نسکافه را داخل مواد مخلوط شده ریخته و مخلوط کنید. مقدار نسکافه ریخته شده هم بستگی به ذائقه شما دارد.

طرز تهیه میلک شیک نسکافه

بسته به نوع بستنی طعم داری که شما استفاده می کنید، مسلما طعم میلک شیک شما نیز تغییر خواهد کرد. شما می توانید طعم بستنی دلخواه خود برای این کار انتخاب کنید. در این صورت طعم میلک شیک شما دلچسب تر خواهد شد.

میلک شیک

در ادامه میلک شیک را می توان با پودر نسکافه تزیین کرد. حالا میلک شیک نسکافه شما آماده سرو می باشد. امیدواریم آموزش درست کردن میلک شیک نسکافه، مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *