برای تولد یا دور همی هایی که برای کودک دلبندمان تدارک می بینیم، از مهم ترین و البته هیجان انگیز ترین چیزها، خوراکی های پذیرایی است. تابستان آمده و تنوع برای انتخاب بسیار زیاد است و دست مان باز است. می توانیم خوراکی های متنوع و در عین حال آسانی برای برنامه ی شادمان تدارک ببینیم، تا بچه ها نهایت لذت را ببرند.

خوراکی های مناسب برای پذیرایی از کودکان

خوراکی های مناسب برای پذیرایی از کودکان

کیک بستنی، خوشمزه و هیجان انگیز

مهم نیست برنامه تان چه مناسبتی دارد، همیشه یک کیک بستنی آن هم در فصل گرما از لذت بخش ترین خوراکی هاست. بچه ها همیشه عاشق بستنی هستند. بسیار ساده و آسان درست می شود و در یک چشم بهم زدن هم بچه ها آن را می خورند و تمام می شود، به همین خوشمزگی!

کلوچه های خندان، برای یک لبخند و هزار لبخند

از خوردنی های پر طرفدار برای کوچک و بزرگ همین کلوچه های خندان هستند که با یک لبخند بزرگ روی صورت شان، شما را دعوت به پذیرایی از خودتان می کنند. غیر از لذت بردن از خوردن این کلوچه ها، می توانید برای تزئین آنها از فرزندتان هم کمک بگیرید و از این همکاری لذت ببرید.

به نظر من، مشارکت در کارهای آشپزخانه، دختر و پسر ندارد و با آموزش درست می تواند برای هر کسی و در هر سنی لذت بخش و مفرح باشد.

کاسه ی خوراکی، خودشو بخورم یا ظرف شو؟

برای یک مهمانی رویایی کودکانه، هیچ چیز جذاب تر از یک ظرف خوراکی و خوشمزه نیست. با ساختن این ظرف خوشمزه می توانید شیرینی هایی که درست می کنید را داخل آن قرار دهید. و یا آن را پر از تنقلات شیرین مثل شکلات و پولکی و اسمارتیز بکنید.

کوکی بادام زمینی، مقوی و دوست داشتنی

کوکی بادام زمینی، بخاطر طعم ویژه و شکلاتی بودنش، از پر طرفدارترین شیرینی هاست. با درست کردن تعدادی از آن، می توانید بخشی از تنقلات مهمانی را آماده کنید و خودتان هم در خلال مهمانی به آن ها گاهی ناخنک بزنید. همچنین اگر فرزندتان بادام زمینی دوست ندارد و یا به آن حساسیت دارد، می توانید کوکی های شکلاتی خوشمزه درست کنید که جایگزین مناسبی است.

چیپس موز، تنقلات میوه ای برای مهمانی بچه ها

از تنقلات مقوی و سالم، می توان میوه های خشک را نام برد. چیپس موز که با طعم شور و شیرین می توانید آن را درست کنید، می تواند در کنار تنقلات دیگر مهمانی، برای بچه ها جذاب باشد.

کوکتل های میوه ای و خنک و رنگارنگ برای مهمانی کودکانه

برای رنگی تر شدن فضای مهمانی، می توانید با دو یا سه نوع آب ِ میوه ی طبیعی میکس شده با یخ، نوشیدنی های خوشمزه ای برای مهمانان کوچولوی تان حاضر کنید. پیشنهاد می کنم کوکتل ها را بجای گیلاس، داخل لیوان های بلند سرو کنید تا کنترل شان برای بچه ها راحت تر باشد.

ساده، مثل آب خوردن!

شاید باورتان نشود که به همین سادگی می توانید آب خوردن را با تکه های میوه تزئین کنید. خواهید دید که توجه همه ی بچه ها به پارچ آب جذب می شود.

لحظه های تان شاد و رنگارنگ

منبع :

برگرفته از وب سایت دونفره بخش آشپزی

دونفره

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *