با مشاهده تصاویر و عکس های جدید و متنوع تزیین شله زرد ضمن آشنایی با سبک های مختلف و ایده های جدید و خلاقانه برای انجام تزیینات، می توانید با الهام گرفتن از مدل های ارائه شده بهترین تزیینات شله زرد را انجام دهید. در این مطلب مدل ها و تصاویر تزیینات مختلف را گردآوری نموده ایم. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین شله زرد :

تزیین شله زرد یکی از هنرهای زیبا و دوست داشتنی است که اغلب بانوان ایرانی با روش های مختلف اقدام به انجام آن می نمایند و برای مهمانی ها و مجالس مورد استفاده میگیرد. انجام این تزیینات نقش زیادی ر سفره آرایی و تزیین سفره برای مهمانی ها دارد، که با توجه به مناسبت از تزیینات مختلف استفاده می شود. در ادامه به معرفی چند نمونه از زیباترین تزیینات شله زرد می پردازیم.

تزیین شله زرد

تزیین شله زرد با دارچین

دارچین یکی از ادویه های محبوب برای تزیین روی شله زرد است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظرف شله زرد با عطر و طعم خوبی که دارد، باعث بهتر شدن طعم شله زرد می شود. مدل هایی که در ادامه می بینید با استفاده از پودر دارچین و انواع مغزها تزیین شده است.

تزیین روی شله زردتزیین روی شله زردشله زردتزیینات شله زردتزیین روی شله زردتزیین روی شله زرد

تزیین شله زرد با شابلون

استفاده از شابلون کمک میکند تزیین روی شله زرد راحت تر و سریع تر انجام شود. از انواع شابلون ها با طرح های مختلف می توان استفاده نمود. فقط به این نکته توجه نمایید که برای استفاده از شابلون باید صبر کنید تا شله زرد تا حدودی خنک شود تا شابلون به آن نچسبد و بعد روی شله زرد را تزیین نمایید.

شله زردتزیین روی شله زردتزیین روی شله زردتزیین شله زرد

تزیین روی شله زرد قالبی

شله زرد های قالبی اغلب برای مهمانی های کوچک و جمع های خودمانی تهیه می شوند، با این حال تزیین آن اهمیت زیادی دارد و مطمئنا همه ما ترجیح می دهیم تزیینات زیبایی روی آن انجام دهیم که تصاویر زیر می توانند ایده های خوبی برای این سبک تزیینات باشند.

تزیین روی شله زردتزیین روی شله زردشله زرد قالبی

تزیین شله زرد نذری

اغلب ما برای مناسبت های مختلف شله زردی نذری پخته و پخش میکنیم و اغلب روی شله زرد را با اسامی و القاب معصومین (ع) تزیین می کنیم. آنچه در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به تزیین روی شله زرد های نذری است.

تزیین شله زردتزیینات شله زردشله زردتزیین روی شله زرد

مدل های متنوع و زیبای تزیین شله زرد با روش ها و سبک های مختلف را مشاهده نمودید. امیدواریم ایده های خوب و متنوعی از این تزیینات گرفته باشید. پیشنهاد میکنیم از دیگر مدل ها و تزیینات مختلف در بخش سفره آرایی دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *