تزیین سالاد و انواع غذاها باعث ایجاد زیبایی بیشتر در سفره می شود و نقش زیادی در سفره آرایی دارد. سالاد را به شکل های مختلف و با روش های متفاوتی میتوان تزیین کرد که در ادامه میتوانید مجموعه ایی جدید و متنوع از تصاویر و مدل های زیبای تزیین روی سالاد کاهو را مشاهده فرمایید و از این ایده های جدید و زیبا استفاده کنید.

مدل های جدید تزیین سالاد کاهو:

تزیین سالاد کاهو اغلب با موادی که داخل سالاد مورد استفاده قرار گرفته انجام می شود، البته میتوان از انواع مواد خوراکی و سبزیجات دیگر نیز استفاده کرد تا زیبایی بیشتری به ظرف سالاد بخشید. برای انجام این تزیینات بهتر است ابتدا سالاد را داخل ظرف های مناسب کشید و بعد موادی را که برای تزیین لازم دارید هر یک را به شکلی جذاب و زیبا فرم دهید و روی سالاد بچینید. موادی و سبزیجاتی که برای تزیین روی سالاد استفاده می شود شامل این موارد است: خیار، گوجه، کاهو، کلم بنفش و سفید، فلفل دلمه ای، هویج، کنسرو ذرت یا نخود سبز، گل کلم و هر نوع ماده خوراکی که از لحاظ طعم برای سالاد مناسب باشد. در ادامه چند مدل از زیباترین و جدیدترین مدل تزیینات سالاد را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای انجام تزیینات و سفره آرایی است.

سالاد کاهو

تزیین سالاد

تزیین روی سالاد

سالاد کاهو

سالاد به شکل گل

سفره آرایی

تزیینات سالاد

سالاد کاهو

سالاد کاهو

تزیین روی سالاد

تزیین روی سالاد

برای تزیین سالاد علاوه بر خرد کردن مواد، میتوان با رنده کردن زیبایی خاصی به ظرف سالاد بخشید و طرح های جدید و متفاوتی بر روی سالاد ایجاد کرد. برای تزیینات سالاد سعی کنید طرح های ایجادی مرتب و متقارن باشد و تا حد امکان از ریختن سس بر روی سالاد خودداری کنید تا تزیینات زیبای شما جلوه بهتری داشته باشد.

تزیین سالاد

تزیین روی سالاد

تزیین روی سالاد

تزیین روی سالاد

سالاد کاهو

سالاد کاهو

تزیین روی سالاد

سفره آرایی

سالاد کاهو

سالاد کاهو

امیدواریم ایده ها و مدل های امروز مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد و بهترین تزیین سالاد را انجام دهید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و تزیینات متنوع از بخش سفره آرایی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *