نماد سایت سیماکوک

عکس های تزیین سالاد زیبا با ایده های جدید

تزیین سالاد و انواع غذاها باعث ایجاد زیبایی بیشتر در سفره می شود و نقش زیادی در سفره آرایی دارد. سالاد را به شکل های مختلف و با روش های متفاوتی میتوان تزیین کرد که در ادامه میتوانید مجموعه ایی جدید و متنوع از تصاویر و مدل های زیبای تزیین روی سالاد کاهو را مشاهده فرمایید و از این ایده های جدید و زیبا استفاده کنید.

مدل های جدید تزیین سالاد کاهو:

تزیین سالاد کاهو اغلب با موادی که داخل سالاد مورد استفاده قرار گرفته انجام می شود، البته میتوان از انواع مواد خوراکی و سبزیجات دیگر نیز استفاده کرد تا زیبایی بیشتری به ظرف سالاد بخشید. برای انجام این تزیینات بهتر است ابتدا سالاد را داخل ظرف های مناسب کشید و بعد موادی را که برای تزیین لازم دارید هر یک را به شکلی جذاب و زیبا فرم دهید و روی سالاد بچینید. موادی و سبزیجاتی که برای تزیین روی سالاد استفاده می شود شامل این موارد است: خیار، گوجه، کاهو، کلم بنفش و سفید، فلفل دلمه ای، هویج، کنسرو ذرت یا نخود سبز، گل کلم و هر نوع ماده خوراکی که از لحاظ طعم برای سالاد مناسب باشد. در ادامه چند مدل از زیباترین و جدیدترین مدل تزیینات سالاد را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای انجام تزیینات و سفره آرایی است.

برای تزیین سالاد علاوه بر خرد کردن مواد، میتوان با رنده کردن زیبایی خاصی به ظرف سالاد بخشید و طرح های جدید و متفاوتی بر روی سالاد ایجاد کرد. برای تزیینات سالاد سعی کنید طرح های ایجادی مرتب و متقارن باشد و تا حد امکان از ریختن سس بر روی سالاد خودداری کنید تا تزیینات زیبای شما جلوه بهتری داشته باشد.

امیدواریم ایده ها و مدل های امروز مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد و بهترین تزیین سالاد را انجام دهید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و تزیینات متنوع از بخش سفره آرایی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

خروج از نسخه موبایل