یکی از با اهمیت ترین تزیین ها برای مجالس ختم و همچنین سفره افطار تزیین خرما است که اغلب خانم های هنرمند آن را به بهترین شکل انجام می دهند. در این مقاله به معرفی چند مدل از جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین خرمای مجلسی می پردازیم که هر یک از این تصاویر و مدل ها می توانند ایده جالب و جذابی برای انجام تزیینات مختلف توسط شما باشند. تا پایان با مشاهده این تصاویر زیبا و متنوع همراه ما باشید.

جدیدترین و زیباترین مدل های تزیین خرما :

تزیین خرما را با توجه به مناسبت و مجلس مورد نظر با مدل ها و طرح ها مختلف می توان انجام داد و بدین صورت بهترین و زیباترین تزیینات را ارائه داد. مدل های مختلف این تزیینات را در ادامه در چند بخش مجزا ملاحظه می فرمایید که به شما در انتخاب صحیح و مناسب طرح و مدل این تزیینات کمک می کند.

تزیین خرما مجلسی :

برای مناسبت ها و مجالس مختلف ممکن از از خرما استفاده شود که تزیین این نوع خرما اهمیت خاص و ویژه ایی دارد و لازم است به آن توجه زیادی نمود و از این طریق بهترین تزیینات را ارائه داد. در این میان مشاهده مدل های زیبای تزیین خرمای مجلسی کمک می کند بهترین تزیینات خرما را در کنار تزیین حلوا و سایر مخلفات را داشته باشید.

تزیین جدید خرمای مجلسیتزیین دیس خرماتزیین جدید خرمامدل تزیین روی خرماخرمای شکم پرتزیینات خرما و حلواخرما مجلسی

تزیین خرما برای مجلس ختم :

در صورتی که قصد دارید دیس خرما را برای مجلس ختم استفاده نمایید می توانید دیس خرما را با تور و روبان مشکی نیز تزیین کنید و از این طریق تزیینات زیبا و مناسبی داشته باشید. تصاویر و نمونه های زیر مدل های متفاوت و زیبایی از انواع تزیین دیس خرما برای مجالس ختم و ترحیم هستند که می توانند ایده های خوب و مناسبی برای شما باشند.

تزیین دیس خرما و حلواتزیین روی خرماخرمای مجلس ختمتزیین خرماتزیین دیس خرماتزیینات خرما برای افطاریتزیین خرما مجلسی

تزیین خرمای سفره افطار :

در چیدمان سفره افطار همیشه خرما حضور دارد و خانم های کدبانو و هنرمند سعی دارند آن را به بهترین شکل تزیین کنند. از آنجایی که خرمای سفره افطار قبل از هر چیز خورده می شود بهتر است برای تزیین آن از مقادیر زیاد پودر نارگیل و خلال پسته و بادام استفاده نکنید تا خوردن آن موقع صرف افطار راحت تر و دلنشین تر باشد. تزیینات ساده برای خرمای سفره افطار مناسب تر هستند و جلوه بهتری نیز دارند. تصاویر زیر نمونه ها زیبا و ساده تزیین خرما برای سفره افطار را نشان می دهد که هر یک می توانند ایده جالب و قابل توجهی برای شما باشند.

تزیین ظرف خرماتزیین خرمای جدیدتزیین ظرف خرماتزیین خرمای مجلسیتزیینات خرماخرما به شکل آناناس

امیدواریم از مشاهده مدل های زیبا و جذاب تزیین خرما با ایده های جدید و متنوع لذت برده باشید و با الگوبرداری از مدل های ارائه شده، بهترین و مناسب ترین تزیینات را انجام دهید و شیک ترین سفره آرایی را داشته باشید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *