تزیین کیک تولد در منزل و توسط اعضا خانواده ایده جالبی است که به کمک آن با استفاده از ابتکار و سلیقه خود میتوانید بهترین تزیینات را برای کیک تولد انجام دهید. در ادامه به معرفی چند مدل از زیباترین تزیینات روی کیک برای جشن تولد و مهمانی های مختلف می پردازیم ک هه ریک می تواند ایده مناسب و جذابی برای تزیینات شما باشد.

جدیدترین مدل های تزیین کیک تولد زیبا و ساده:

برای تزیین کیک تولد روش های مختلفی وجود دارد که اغلب به کمک خامه های مخصوص کیک و خمیر فوندات در رنگ های مختلف و همچنین ژله انجام می گیرد. برای این تزیینات اولین نکته ایی که باید توجه کرد این است که کیک تولد برای چه کسی تهیه و تزیین می شود. مطمئنا هر کسی در هر سن و سالی با سلایق مختلف تزیین کیک خاصی را ترجیح می دهد. در ادامه چندین مدل تزیین زیبا و شیک برای انواع کیک را معرفی و بررسی میکنیم.

تزیین کیک ساده

تزیین کیک دخترانه:

برای تزیین کیک دخترانه باید از رنگ های شاد و روشن مثل صورتی، سفید، زرد، قرمز، نارنجی و یا ترکیبی از این رنگ ها که اغلب مورد پسند دخترهاست استفاده کرد. البته تزیین کیک با ترکیب مناسبی از این رنگ ها نیز زیبایی خاص خود را دارد. برای انجام این نوع تزیینات از طرح های عروسکی و فانتزی استفاده کنید.

کیک تولد

تزیین کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد عروسکی

کیک تولد عروسکی

تزیین کیک تولد

کیک تولد عروسکی

تزیین کیک پسرانه:

برای تزیین کیک تولد پسرانه سعی کنید از شخصیت های کارتونی مورد علاقه آنها و یا تصاویر ورزشی استفاده کنید. انتخاب رنگ کیک نیز مهم است و میتوانید از رنگ های سرد برای خامه و خمیر فوندات استفاده کنید تا جلوه زیباتری داشته باشد. علاوه بر این سبک تزیینات میتوانید از انواع عروسک های تزیین آماده در بازار برای تزیین روی کیک تولد دخترانه و پسرانه استفاده کنید.

کیک تولد

کیک تولد

کیک تولد عروسکی

تزیین کیک پسرانه

کیک تولد پسرانه

کیک تولد پسرانه

کیک تولد

تزیین کیک ساده:

افراد جوان و پا به سن گذاشته اغلب طرح های ساده تر را برای تزیین کیک ترجیح می دهند. برای اینگونه کیک ها میتوانید تنها از خامه و ژله های رنگی استفاده کنید و طرحی ساده و در عین حال زیبا را روی کیک پیاده کنید.

کیک تولد

کیک تولد

مدل کیک تولد

کیک تولد قلبی

کیک تولد جدید

مدل ها و تصاویر زیبای تزیین کیک تولد برای سنین و سلیقه های مختلف را مشاهده نمودید. امیدواریم ایده های خوب مناسبی برای انجام تزیینات گرفته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش سفره آرایی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *