منظور از هات داگ نوعی سوسیس است که آن را در درون نان ساندویچی به همراه برخی از افزودنی ها و چاشنی ها قرار می دهند و این نوع ساندویچ بسیار خوشمزه و لذیذ است. طرز تهیه هات داگ را با بهترین روش در این بخش مشاهده خواهید کرد.

سوسیس بندری و هات داگ و اسنک یکی از انواع فست فودها با طعم بی نظیر هستند که بهتر است شما این نوع غذا ها را در منزل تهیه نمایید تا از بهداشتی و سالم بودن آن ها مطمئن باشید. روش تهیه هات داگ با روشی آسان و متفاوت را در این مطلب آشپزی در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار می دهیم.

هات داگ خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه هات داگ با سس سوئدی

سس سوئدی یکی از انواع سس های خوشمزه است که می توانید آن را با ساندویچ هات داگ میل نمایید. در ادامه این بخش طرز تهیه سس سوئدی و هات داگ را به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان ارائه داده ایم.

ساندویچ هات داگ

مواد لازم برای تهیه سس سوئدی

فلفل دلمه ای رنگی خرد شده : ۱/۲ از هر رنگ فلفل دلمه ای ( سبز و قرمز و زرد و نارنجی )
کاهو : ۳ برگ
کرفس : ۱ ساقه
خیار شور : ۵۰ گرم
قارچ : ۵۰ گرم
نمک : به میزان لازم
فلفل سیاه : به یمزان لازم
فلفل قرمز : به زمان لازم
سس مایونز : ۱/۴ پیمانه
سبزی خشک معطر : به میزان لازم ( نعنا و شوید و جعفری )

مواد لازم برای تهیه ۴ ساندویچ هات داگ

هات داگ : ۴ عدد
نان ساندویچی : ۴ عدد
پیاز سرخ کرده : ۲ قاشق سوپ خوری
سس مایونز : به مقدار لازم
سس گوجه فرنگی : به مقدار لازم
پنیر موتزارلای ورقه ای : ۴ عدد

روش تهیه سس سوئدی در منزل

ابتدا خیار شور را به صورت ریز خرد کنید و سپس خیار شور های خرد شده را با سس مایونز مخلوط کنید و فلفل دلمه ای ها را نیز خرد کنید و به مواد سس اضافه نمایید. کرفس و کاهو را نیز به شکل ریز خرد کنید و با مواد سس مخلوط کنید و قارچ های ورقه ورقه شده را نیز به صورت خام به مواد سس سوئدی اضافه نمایید. در مرحله آخر سس سوئدی را با نمک و فلفل سیاه و فلفل قرمز و سبزی های معطر مزه دار کنید. سس سوئدی را می توانید به همراه انواع غذا ها نظیر کتلت و ساندویچ های مختلف و همبرگر میل نمایید.

طرز تهیه هات داگ با سس سوئدی

دستور تهیه هات داگ با سس سوئدی

در مرحله اول طرز تهیه هات داگ ابتدا با کمک چاقو شکافی افقی در درون هات داگ ها ایجاد کنید.

ایجاد کردن شکاف بر روی هات داگ هات داگ

سپس هات داگ ها را در درون تابه سرخ کنید.

سرخ کردن هات داگ در تابه

بعد از این که هات داگ ها به خوبی سرخ شوند نان ها را از وسط برش دهید و سوسیس ها را در درون نان ها قرار دهید و یک ورقه از پنیر موتزارلا را نصف کنید و بر روی سوسیس های در درون نان ساندویچی قرار دهید و سپس پیاز سرخ کرده را در درون نان ساندویچی ها بریزید و سس سوئدی آماده شده را نیز در درون ساندویچ ها بریزید و ساندویچ را با سس قرمز و سس مایونز تزیین کنید.

ساندویچ هات داگ با سس سوئدی امیدواریم از طرز تهیه هات داگ و سس سوئدی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید. این ساندویچ را می توانید به عنوان میان وعده و شام در کنار نوشیدنی های خوشمزه میل نمایید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *