ترشی کلم قرمز نوعی ترشی خوشمزه است که طرز تهیه بسیار راحت و آسانی دارد در ادامه این مطلب شما دوستان عزیز را با طرز تهیه ترشی کلم قرمز خوشمزه و خوش طعم آشنا خواهیم کرد.

ترشی ها انواع مختلفی دارند نظیر ترشی مخلوط و ترشی لیته و … یکی دیگر از انواع ترشی های لذیذ ترشی کلم قرمز است که این ترشی را می توانید به همراه انواع غذا های گوشتی سرو کنید.

ترشی کلم قرمز خوشمزه و خوش طعم

مواد لازم

کلم قرمز : ۱ عدد
سرکه سفید : به میزان لازم
پودر فلفل قرمز : به میزان لازم
نمک : ۳ قاشق غذا خوری

طرز تهیه ترشی کلم قرمز

در روش درست کردن ترشی کلم قرمز ابتدا کلم قرمز را در اندازه های معین و دلخواه خودتان در درون ظرف بزرگی خرد کنید سپس سه قاشق غذا خوری نمک بر روی کلم قرمز ها بریزید و آن ها را به خوبی هم بزنید تا نمک به خورد کلم ها برود. به مدت یک ساعت کلم قرمز ها را با نمک در گوشه ای قرار دهید تا نمک به خوبی جذب کلم قرمز ها شود سپس بعد از زمان ذکر شده کلم ها را در درون صافی بریزید و آن ها را آبکشی کنید.

مراحل طرز تهیه ترشی کلم قرمز

بعد از اینکه آب کلم ها کمی گرفته شد آن ها را درون ظرف مورد نظر خود بریزید و مقداری سرکه و پودر فلفل قرمز بر روی کلم قرمز ها بریزید توجه داشته باشید که روی کلم قرمز ها باید به خوبی با سرکه سفید پوشانده شود. بهتر است ترشی را در درون ظروف شیشه ای نگهداری کنید تا رنگ آن تغییر نکند. درست کردن ترشی کلم قرمز به همین راحتی صورت می گیرد.

ترشی کلم قرمز خوشمزه و خوش طعم

تزیین سالاد با ترشی کلم قرمز

امیدواریم از آموزش طرز تهیه ترشی کلم قرمز استفاده لازم را برده باشید. این ترشی خوشمزه و خوش طعم ایرانی را می توانید برای تزیین سالاد کاهو و انواع سالاد سبزیجات و تزیین برخی از غذا ها به کار ببرید. هم چنین سرکه این ترشی را که بسیار خوشرنگ است می توانید با سس مایونز مخلوط کنید و در ترکیب انواع سالاد ها به کار ببرید. برای مشاهده آموزش ترشی های متفاوت به بخش انواع ترشی مراجعه کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *