ساندویچ ها از خوراکی های خوشمزه ای هستند که بر حسب مواد اولیه نام گذاری می شوند. ساندویچ مرغ، چیز برگر، رویال برگر و… از جمله ساندویچ های خوشمزه می باشند. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه بیف برگر را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم

  • پیاز: یک عدد متوسط
  • نان همبرگر: یک عدد
  • قارچ: ۱۰۰ گرم
  • کاهو: به میزان لازم
  • نمک و فلفل: به میزان لازم
  • گوجه فرنگی: ۲ عدد
  • گوشت چرخ کرده: ۲۰۰ گرم

طرز تهیه بیف برگر

اگر چه برگرها ریشه ایرانی ندارند اما امروزه در فست فودها و منازل ما به راحتی جا باز کرده اند و طبخ می شوند. این ساندویچ ها نیز از تنوع زیادی برای تهیه برخوردارند. یکی از دلایل استقبال مردم از تهیه و طبخ این نوع غذاها این است که مواد آن ها به راحتی فراهم می شود و برای طبخ آن نیاز به طی مراحل سختی نیست.

اگر قرار است این نوع خوراک را به عنوان یک وعده اصلی مصرف کنید، بهتر است این ساندویچ را به طور مطمئن همراه با استانداردهای لازم در منزل تهیه بفرمایید. مخصوصا بیف برگر که با گوشت گاو تهیه می شود. این گوشت گاو نیاز به طبخی مطمئن و دقیق دارد.

گوشت را چرخ کنید. برای چرخ کردن عجله نکنید و اجازه دهید گوشت حداقل سه بار چرخ شود. پیاز را رنده کنید. آن گاه در همین مرحله از طرز تهیه بیف برگر, گوشت چرخ شده را با پیاز مخلوط کنید.

مواد را خوب ورز دهید. این ورز دادن به چسبندگی بیشتر مواد به هم کمک می کند و باعث می شود که مواد به راحتی به هم بچسبند. نمک و فلفل را در مرحله بعدی به آن اضافه کنید. وقتی مواد را خوب ورز دادید و آماده کردید، از مواد آماده شده به اندازه ی یک نارنگی جدا کنید.

آماده کردن گوشت جهت تهیه بیف برگر   این گلوله را در دست گرد کنید. روغن در تابه بریزید و منتظر داغ شدن روغن بمانید. گلوله گوشتی را در روغن سرخ کنید.

سرخ کردن بیف برگر

در ظرف دیگری روغن کمی بریزید. آن گاه قارچ را به روغن اضافه کنید.

تفت دادن قارچ برای نرم شدن قارچ، تفت دادن را ادامه دهید. نان را از وسط برش دهید و داخل آن را با بیف برگر، گوجه برش زده، کاهو و قارچ پر کنید.

طرز تهیه بیف برگر

از اینکه تا پایان مطلب طرز تهیه بیف برگر خوشمزه همراه ما بودید، بسیار مسروریم و امیدواریم این آموزش به شما در طبخ بهتر این ساندویچ یاری رسانده باشد. شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی انواع ساندویچ ما را در سایت دنبال بفرمایید.

The post طرز تهیه بیف برگر لذیذ و خوشمزه در آشپزخانه منزلتان appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *