حتما خیلی هاتون به فینگر فود علاقه دارید و دلتون میخواد توی مهمونی هاتون تهیه کنید. خمیر یوفکا از اون دسته خمیرای پرکاربرده که باهاش کلی کار میشه کرد و کلی غذا و پیش غذا و حتی شیرینی خوشمزه میشه ازش تهیه کرد که انشاالله کم کم انواعش رو میذاریم. مثل انواع بورک یا پای و یا حتی باقلوا!!! در این مطلب طرز تهیه یه پیش غذای خوشمزه و فینگر فود شیک رو با این خمیر آموزش میدیم که بسیار ساده تهیه میشه و ظاهر بسیار دلنشینی هم داره.

بقچه های یوفکا با پنیر و سس فلفل

بقچه های یوفکا با پنیر و سس فلفل

مواد لازم برای تهیه بقچه های پنیری یوفکا

  • خمیر یوفکا مربعی
  • پنیر خامه ای ۱۰۰ گرم
  • پیازچه تازه ۱ قاشق غذاخوری
  • سس فلفل ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه بقچه های پنیری با خمیر یوفکا

برای تهیه این بقچه های خوشمزه فقط کافیه پنیر خامه ای رو با سس فلفل و پیازچه مخلوط کنید. برای سس فلفل هم میتونید از دستور خاتون عزیز که در این لینک آموزش دادن استفاده کنید. خمیر یوفکای مربعی رو به مربع های ۱۰ سانتی متری برش بزنید.

ترکیب پنیر و پیازچه و سس فلفل

ترکیب پنیر و پیازچه و سس فلفل

مخلوط مواد میانی بقچه های یوفکا

مخلوط مواد میانی بقچه های یوفکا

یک قاشق چایخوری از مواد رو وسط خمیر بذارید و چهار گوشه خمیر رو جمع کنید و مثل شکلات بپیچید. البته میتونید هم با یک برگ تره یا برگ نازک پیازچه دورش رو گره بزنید تا مثل شکل آخری بشه. بعد هم در ظرف گودی اونقدر روغن میریزیم تا حدود ۲-۳ سانتی متر ارتفاعش بشه. بعد هم که روغن کاملا داغ شد بقچه ها رو در روغن غوطه ور کنید تا کاملا سرخ بشه و بعد هم روی دستمال روغنش رو بگیرید و نوش جان کنید.

طرز تهیه بقچه های یوفکا

طرز تهیه بقچه های یوفکا

طرز تهیه بقچه های یوفکا

طرز تهیه بقچه های یوفکا

دوستان گلم مواد میانی این بقچه ها قابل تغییره. فقط اگه مواد میانی شما مثل مواد پیراشکی روغنی بود از دولایه خمیر یوفکا روی هم استفاده کنید تا مشکلی پیش نیاد.

بقچه های یوفکا

بقچه های یوفکا

این مطلب رو در اینجا دیدم.

منبع :

برگرفته از وب سایت دونفره بخش آشپزی

دونفره

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *