تزیین غذا با انواع خوراکی ها و سفره آرایی، هنر کدبانوی ایرانی ست که با ایده های جدید و خلاقانه به تزیین شیک و زیبای غذاهای مختلف می پردازد و سفره را به بهترین شکل چیدمان و تزیین میکند. با مدل های زیبای این تزیینات و سفره آرایی های جدید و متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.

تزیین غذا و سفره آرایی جدید و زیبا:

با ایده ها و مدل های جدید و زیبا برای تزیین غذا و سفره آرایی در خدمتتون هستم. برای انجام تزیین غذاها بهتر است از انواع خوراکی ها و مواد غذایی استفاده شود تا موقع سرو به مشکل برنخوریم. البته لازم نیست همه اقدامات موقع کشیدن غذا انجام شود، میتوان قبل از آماده شدن غذا و آمدن مهمان ها بعضی از کارهای جزئی را انجام داد. مثلا میتوانید مواد تزیینی را از قبل آماده کرده و در یخچال نگهداری کنید تا موقع کشیدن غذا و تزیین آن زمان زیادی از دست ندهید و کارها خیلی سریع تر پیش رود و مثل همیشه تزیینات زیبا و شیکی داشته باشید. در ادامه چند مدل از تزیین انواع غذاها را می بینید که میتوانید از آنها به عنوان ایده های جدید استفاده کنید.

تزیین مجلسی غذا

سفره آرایی

تزیین سفره غذا

تزیین مجلسی غذا

تزیین مجلسی غذا

سفره آرایی

تزیین غذا

تزیین مجلسی غذا

برای داشتن سفره آرایی های شیک و زیبا به تمام اجزاء سفره توجه کنید و سعی کنید حدالمقدور بهترین تزیینات را برای همه مواد غذایی و خوراکیهای موجود در سفره داشته باشید. مدل های تزیین غذا که در ادامه می بینید با خوراکی های ساده و انواع سبزیجات و میوه ها تزیین شده اند و میتوانند نشان دهنده سلیقه و هنر کدبانوی خانه باشند. با توجه به این مدل ها بهترین و زیباترین تزیینات را انتخاب کنید.

تزیین غذا

تزیین غذاها

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

تزیین سفره غذا

مدل تزیین غذا

تزیین سفره غذا

تزیین سفره غذا

تزیین سفره غذا

تزیین سفره غذا

تزیین سفره غذا

امیدوارم این مدل های تزیین غذا و سفره آرایی مورد پسند شما دوستان عزیز واقع شده باشد و زیباترین ایده ها را گرفته باشید و با کمی ابتکار قشنگ ترین سفره و میز غذا را بچینید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *