با طرز تهیه فسنجان با مرغ در این مطلب همراه شما هستیم و آموزش مرحله به مرحله پخت خورشت فسنجان را ارائه می دهیم. این نوع خورشت یک غذای ایرانی اصیل و فوق العاده است که طعم و مزه بینظیری دارد و بر همین اساس طرفدارهای بیشماری را به خود جذب کرده و اغلب خانم ها ایرانی آن را در برنامه غذایی خود گنجانده اند. در این مقاله می توانید با آموزش کامل پخت فسنجان با مرغ آشنا شوید. تا پایان همراه ما باشید.

طرز تهیه فسنجان با مرغ خوشمزه و آسان :

خورشت فسنجان با انواع گوشت قرمز و مرغ تهیه می شود که هر دو مدل آن طعم جالب و قابل توجهی دارند. در این مقاله به آموزش و طرز تهیه فسنجان با مرغ می پردازیم که این آموزش و دستور پخت می تواند الگوی مناسبی برای تهیه این خورشت مرغ خوشمزه توسط شما باشد.

طرز تهیه فسنجان با مرغ

مواد لازم برای تهیه خورشت فسنجان با مرغ :

گوشت مرغ : نیم کیلو

پیاز : یک عدد

رب انار : ۴ قاشق غذاخوری

شکر : ۳ قاشق غذاخوری

گردو : ۳۰۰ گرم

نمک و فلفل : به میزان لازم

پخت فسنجان با مرغ

طرز تهیه قسنجان با مرغ با روشی ساده :

برای تهیه خورشت فسنجان ابتدا مرغ ها را با مقداری آب و کمی نمک بپزید و بعد از اینکه تقریبا پخت، گوشت مرغ ها را از آب جدا نمایید. توجه داشته باشید که آب مرغ شما باید حدود سه لیوان باشد.

خورشت فسنجان

آب مرغ را روی حرارت گذاشته و گردوهایی که از قبل چرخ نموده اید و رب انار و شکر را به آن اضافه فرمایید. در قابلمه را گذاشته و حرارت را کم کنید، تا حدود ۴ یا ۵ ساعت خورشت شما بپزد، فقط توجه داشته باشید که لازم است هر نیم ساعت آن را هم بزنید.

پخت خورشت فسنجان

در این مرحله از طرز تهیه خورشت فسنجان، مرغ ها را اضافه نموده و صبر می کنیم حدود یک یا دو ساعت دیگر بپزد تا خورشت کاملا جا بیفتد و خورشت فسنجان ما آماده سرو شود.

خورشت فسنجانخورشت فسنجان با مرغطرز تهیه فسنجان با مرغ

امیدواریم از مشاهده طرز تهیه فسنجان با مرغ لذت برده باشید و این غذای اصیل ایرانی را با این دستور پخت در منزل تهیه و نوش جان فرمایید. پیشنهاد میکنیم از دیگر آموزش ها و دستور پخت انواع خورشت ها نیز دیدن فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *