پخت مرغ به شیوه های مختلف برای مهمانی ها و مجالس مختلف انجام می گیرد که در این میان مرغ شکم پر حالت مجلسی تر و شیک تری دارد. بر همین اساس تزیین مرغ شکم پر یکی از تزیینات مهم است که یادگیری و انجام آن با شیوه های مختلف نقش زیادی در زیبایی سفره غذا و پذیرایی از مهمان ها دارد. در این مطلب مدل های جدید و زیبای این سبک تزیینات را مشاهده می فرمایید. تا پایان با این تصاویر زیبا و جذاب همراه ما باشید.

تزیین مرغ شکم پر با ایده های جدید و زیبا :

برای تزیین مرغ شکم پر روش های مختلفی وجود دارد و با سبک های متنوع و زیبایی تزیین می شود. برای این کار ابتدا مرغ را با شیوه های مورد پسند و رایج بپزید و بعد از پخت آن را داخل ظرف مورد نظر قرار داده و بعد روی آن را با انواع مواد خوراکی تزیین نمایید. در ادامه چگونگی انجام تزیینات را ملاحظه می فرمایید.

تزیین مرغ شکم پر با سبزیجات مختلف :

یکی از ایده های جالب و پرکاربرد برای تزیین مرغ استفاده از انواع سبزیجات است که به کمک آنها می توان زیباترین تزیینات را ارائه داد. برای انجام این کار سبزیجات مورد نظر را به دلخواه خرد نموده و یا در ابعاد مناسب برش زده و فرم دهید و بعد از کشیدن مرغ در دیس روی آن را با سبزیجات تزیین کنید.

تزیین مرغ شکم پرتزیین مرغتزیین مرغتزیین غذای جدیدتزیین مرغ بریانتزیین مرغ بریانتزیینات مرغتزیین غذاتزیین غذا

تزیین مرغ شکم پر با مواد میانی :

هنگامی که مرغ را برای پخت آماده می کنید، از برخی مواد غذایی برای داخل آن استفاده می نمایید که طعم ویژه و خاصی به مرغ می بخشد. از این مواد غذایی برای تزیین روی مرغ نیز می توان استفاده نمود. این کار علاوه بر زیبایی ظرف غذا، طعم دلپسند و مناسبی تیز به غذا می بخشد. موادی را که نیاز به پخت دارند به صورت جداگانه بپزید و در کنار سایر مواد تزیینی به کار بیرید. تصاویر زیر مربوط به انواع تزیین مرغ بریان و شکم پر با شیوه های مختلف است که هر یک از این مدل ها می توانند ایده جذاب و قابل توجهی برای تزیینات مرغ شکم پر شما باشند.

تزیین مرغتزیین مرغ شکم پرتزیین مرغتزیین مرغتزیین مرغتزیین جدید مرغ شکم پرتزیین مرغتزیین دیس مرغ شکم پرتزیین غذاتزیین مرغ و پلو

مدل های متنوع و زیبایی از انواع تزیین مرغ شکم پر را مشاهده نمودید. امیدواریم از این طرح ها و مدل ها ایده های خوب و جذابی گرفته باشید. با مراجعه به بخش تزیین غذا با دیگر مدل ها و ایده های جدید و متنوع در رابطه با تزیینات و سفره آرایی آشنا شوید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *