شیر قهوه یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی ها است که بسیار پرطرفدار و محبوب است و شما می توانید این نوشیدنی خوشمزه را به عنوان یک عصرانه و یا میان وعده مناسب به همراه انواع شیرینی ها و کیک های خوشمزه میل کنید.

شیر قهوه و کاپوچینو جزء خوش طعم ترین نوشیدنی ها هستند که بهتر است هر کدبانویی با طرز تهیه این نوع نوشیدنی ها آشنا باشد. روش تهیه شیر قهوه بسیار آسان و راحت است و شما می توانید با صرف مدت زمان کمی این نوشیدنی را تهیه کنید و از سرو آن در کنار اعضای خانواده خود نهایت لذت را ببرید.

طرز تهیه شیر قهوه خوشمزه در خانه

مواد لازم

شیر : ۱ فنجان
قهوه آماده : ۳ قاشق سوپ خوری
خامه ( غلیظ نشده ): ۱ فنجان
آب جوش : ۲ فنجان

طرز تهیه شیر قهوه خوشمزه و خوش طعم در خانه

برای تهیه شیر قهوه ابتدا شیر و خامه را در درون قابلمه ای مناسب به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و سپس مخلوط این مواد را بر روی بر حرارت ملایم شعله گاز قرار دهید تا کاملا گرم شوند و به دمای جوش برسند.

جوشیدن شیر و خامه

در مرحله بعدی طرز تهیه شیر قهوه, قهوه را در درون فنجانی بریزید و سپس آب جوش را به آن اضافه کنید و قهوه را در درون آب جوش به خوبی حل کنید.

ریختن آبجوش در درون قهوه

حل کردن قهوه در درون آب جوش

مخلوط شیر و خامه گرم شده را در درون قهوه حل شده بریزید و مواد شیر قهوه را هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند و آماده سرو شوند. بعد از آماده شدن شیر قهوه می توانید آن را به همراه کیک و یا هر نوع شیرینی دلخواه میل کنید.

مخلوط کردن شیر با قهوه شیر قهوه خوشمزه

در این مطلب با طرز تهیه شیر قهوه آشنا شدید شما می توانید این نوشیدنی خوش طعم و خوش عطر را در منزل به راحتی تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تهیه انواع نوشیدنی های خوش طعم و متفاوت به بخش نوشیدنی گرم مجله آرگا مراجه کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *