روش های متعددی برای میوه آرایی خیار وجود دارد که با استفاده از آنها می توان خیار ها را به شکل های مختلف تزیین نمود. این نوع میوه تقریبا در تمام طول سال در دسترس همه است و به دلیل نرم بودن به راحتی و بدون نیاز به ابزار مخصوص می توان آن را به شکل دلخواه برش زد و تزیین نمود. از این رو سعی کردیم مجموعه ایی از بهترین ایده ها را در جهت میوه آرایی با خیار گردآوری نماییم که مطمئنا مشاهده این مدل ها، می تواند نقش مثبتی در انجام تزیینات شما داشته باشد.

تزیین و میوه آرایی خیار با ایده های جدید و زیبا :

برای میوه آرایی خیار بهتر است از خیارهایی با سطح صاف که له نشده باشند استفاده نمایید. سایز خیار به نوع میوه آرایی شما بستگی دارد، در صورتی که قصد دارید تزیین خیار را به شکل گل رز انجام دهید، بهتر است از خیار گوشتی با سایز متوسط استفاده کنید و آن را با استفاده از پوست کن به صورت ورقه های نازک برش بزنید و سپس به فرم دلخواه تزیین نمایید.

ساخت گل رز با خیارمیوه آرایی خیار به شکل گل تزیین میوه زیبا با خیار تزیین خیار زیبا و شیک میوه آرایی با خیار تزیین خیار به شکل گل

علاوه بر میوه آرایی های مختلف، از خیارهای تزیین شده می توان برای تزیین ظرف خیار و گوجه نیز استفاده نمود. در اینگونه مواقع بهتر است به تزیین همزمان گوجه و خیار پرداخته و بهترین طرح و مدل را انتخاب نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیین خیار و گوجه را نشان می دهند که امیدواریم هر یک بهترین ایده برای تزیینات شما باشند.

میوه آرایی با خیارتزیین خیار و گوجهمیوه آرایی با خیار سبزمیوه آرایی خیارتزیینات زیبای خیار

میوه آرایی با خیار می تواند در انواع تزیینات مختلف از جمله تزیین سبد یا ظرف میوه، دور چین بشقاب و دیس غذا، میوه آرایی برای مهمانی های مختلف و… به کار رود از این رو بهتر است ابتدا هدف خود را از میوه آرایی تعیین نموده و سپس با توجه به آن نوع و مدل میوه مناسب و زیبایی را انتخاب کرده و نهایت استفاده را از آن ببرید. نمونه های زیر انواع میوه آرایی ساده با خیار را نشان می دهند که می توانند الگوی خوبی برای شما عزیزان باشند.

تزیین بشقاب میوه با خیارتزیین زیبای خیارمیوه آرایی جالب خیارمیوه آرایی کودکانه با خیارمیوه آرایی با خیار تزیین خیار میوه آرایی خیار جدیدمیوه آرایی خیاردور چین بشقاب با خیار

در این مطلب جذاب ترین ایده ها را در زمینه میوه آرایی خیار مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و خاص بتوانید بهترین تزیینات را انجام داده و از میوه آرایی های زیبا و جذاب خود لذت ببرید. شما دوستان عزایزن و هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی میوه آرایی و مراجعه به این صفحه با دیگر ایده ها و آموزش های متنوع و جدید برای انجام این تزیینات آشنا شوید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *