تزیین میوه برای مناسبت های مختلف کار بسار هنرمندانه و جالبی است که اغلب خانم ها اقدام به انجام آن به شکل های مختلف می کنند. تزیینات روی میوه و میوه آرایی سبک ها و روش های مختلفی دارد که میتوانید در ادامه چند مدل از زیباترین و جدیدترین مدل های این تزیینات را مشاهده کنید و از خلاقیت در میوه آرایی استفاده کنید.

مدل های تزیین میوه جدید و زیبا:

تزیین میوه و میوه آرایی با روش های مختلف انجام میشود که امروز سعی داریم شما را با چند مدل تزیین میوه های ریز آشنا کنیم. یکی از پرکاربرد ترین و جدیدترین روش های میوه آرایی استفاده از سیخ چوبی برای تزیین است که از این روش علاوه بر پذبرایی از مهمان، برای تزیینات مختلف از جمله سفره عقد، شب یلدا و یخچال عروس استفاده می شود. برای اینکار میوه هایی که در دسترس دارید را پوست بکنید و به انداره مناسب برش بزنید. برای میوه هایی مثل گیلاس، انگور و این دسته میوه ها نیازی به پوست گرفتن و خرد کردن نیست. بعد از آماده کردن میوه های مورد نظر آنها را با کمک سیخ چوبی به هم متصل کنید. به ترکیب رنگ و نوع میوه ها دقت کنید تا تزیین شما جلوه بیشتری داشته باشد. این روش علاوه بر زیبایی خاصی که دارد طعم و رایحه جالبی نیز به میوه ها میدهد. که در ادامه چند نمونه تزیین میوه با ایده های جدید را مشاهده میکنید.

تزیین میوه

میوه آرایی

تزیین میوه

تزیین میوه

میوه آرایی

میوه آرایی

تزیینات میوه

تزیینات میوه

میوه آرایی

برای تزیین میوه روش های دیگری نیز وجود دارد و به شکل های متفاوت میتوان میوه ها را تزیین کرد و در ظرف چید و وبرای مناسبت های مختلف به کار برد، فقط به ترکیب میوه ها و هماهنگی آنها در کنار هم دقت کنید تا کار شما عالی و ایده آل شود.

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

تزیینات میوه

تزیینات میوه

تزیینات میوه

میوه آرایی سفره عقد

میوه آرایی

امیدوارم ایده های خوب و جالبی برای تزیین میوه گرفته باشید و بهترین و زیبا ترین میوه آرایی را انجام دهید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *