شروع یک روز خوب با خوردن یک صبحانه دل چسب شروع می شود و پیشنهاد ما برای این شروع دل انگیز یادگیری طرز تهیه پنکیک نوتلا برای شما و عزیزانتان است تا با پخت و نوش جان کردن این شیرینی خوشمزه روزتان را سرشار از انرژی آغاز کنید.

پنکیک ها انواع مختلفی دارند از جمله پرطرفدار ترین پنکیک ها می توان به پنکیک موز، پنکیک ساده و پنکیک نوتلا اشاره کرد که هر کدام دارای طعم و مزه متفاوت هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

مواد لازم :

  • یک قاشق غذا خوری شکلات صبحانه
  • مقدار کمی نمک ( یک چهارم سر قاشق مربا خوری )
  • دو قاشق غذا خوری بکینگ پودر
  • چهار قاشق غذا خوری روغن
  • آرد ( به اندازه ای که مواد پنکیک شکل ماست هم زده شده به خودش بگیرد )
  • ۲۵۰ گرم شیر
  • دو عدد تخم مرغ

طرز تهیه پنکیک نوتلا برای صبحانه

طرز تهیه و پخت پنکیک نوتلا

طرز تهیه پنکیک نوتلا :

طریقه درست کردن پنکیک نوتلا به این شکل است که ابتدا نمک را با تخم مرغ در ظرفی می ریزیم و با هم زن خوب مخلوط می کنیم تا جایی که تخم مرغ به حالت کف در بیاید. بعد از این که تخم مرغ کف کرد به ترتیب روغن, شیر, بکینک پودر و آرد را اضافه می کنیم تا خمیری یک دست حاصل شود. برای پختن پنکیک نوتلا روغن را در ماهیتابه می ریزیم حرارت می دهیم, سپس با قاشق یا ملاقه دلخواه که سایز مورد نظر ما را پوشش دهد از مایع پنکیک برداشته و داخل روغن می ریزیم. اجازه می دهیم تا پنکیک ما کاملا سرخ شود بعد آن را بر میگردانیم و روی دیگرش را هم سرخ می کنیم. آن را در ظرفی گذاشته و برای سرو شکلات را یا لایه به لایه رویش می ریزیم یا وسط پنکیک می ریزیم و آن را لوله می کنیم. برای تزیین پنکیک می توانیم از توت فرنگی و گیلاس استفاده کنیم تا رنگ قرمز این میوه ها در کنار رنگ قهوه ای جذاب شکلات اشتهای هر بیننده ای را برای خوردن تحریک کند.

طریقه ساخت پنکیک نوتلا

طرز تهیه و آموزش پنکیک نوتلا

ما در مطلب با آموزش طرز تهیه پنکیک نوتلا سعی کردیم تا به شما در داشتن صبحانه ای بی نظیر کمک کرده باشیم.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *