از انواع پرطرفدارترین فست فود ها می توان به همبرگر و سوسیس و کالباس اشاره کرد که اگر با مواد سالمی تهیه شوند می توانند برای بدن مفید باشند. در ادامه این مطلب طرز تهیه همبرگر با سویا را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سویا یکی از انواع خوراکی های مقوی است که می توانید با کمک آن همبرگر را تهیه نمایید. در این مطلب روش تهیه همبرگر خانگی با سویا را به شما کدبانوهای عزیز و گرامی آموزش می دهیم شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی همبرگری سالم و بهداشتی را در منزل خودتان تهیه نمایید.

ساندویچ همبرگر

مواد لازم

سویا
پیاز
نمک و فلفل
تخم مرغ : ۲ عدد
دارچین
جوز هندی

طرز تهیه همبرگر با سویا

برای تهیه همبرگر با سویا ابتدا سویا ها را به مدت ۱۰ دقیقه در درون آب ولرم خیس کنید و سپس آن ها را به مدت ۵ دقیقه بر روی حرارت گاز قرار دهید تا پخته شوند.

سویا

و بعد از مدت زمان ذکر شده سویاهای پخته را در درون اسلایسر قرار دهید تا به صورت پوره در آیند هم چنین با هر روشی می توایند سویا را پوره کنید.

پوره کردن سویا

پیاز را هم در درون اسلایسر بریزید و به صورت پوره در آورید و سپس پیاز پوره شده را با سویا مخلوط نمایید.

پوره کردن پیاز

در مرحله بعدی دستور تهیه همبرگر، تخم مرغ ها را به همراه ادویه جات به مایه همبرگر اضافه نمایید و آن ها را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید .

طرز تهیه همبرگر با سویا

سپس از مایه همبرگر گلوله های کوچکی بردارید و به شکل همبرگر آن ها را پهن کنید و در روغن سرخ کنید.

همبرگر با سویا سرخ کردن همبرگر همبرگر با سویا ساندویچ همبرگر خوشمزه

بعد از این که همبرگر ها را سرخ شدند می توانید آن ها را در درون نان ساندویچ با هر نوع مخلفات دلخواهی قرار دهید و میل نمایید. امیدواریم از طرز تهیه همبرگر با سویا در خانه نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *