قهوه سرشار از کافئین است و به همین دلیل سیستم عصبی مرکزی را تحریک می‌کند که این امر باعث تقویت هوشیاری ذهنی و دقت می‌شود و برای همین امکان به خاطر سپردن مطالب را راحت‌تر می‌کند. دانشمندان دریافته اند که نوشیدن ۳ تا ۵ فنجان قهوه در روز باعث کاهش ۲۰ درصدی خطر ابتلا به آلزایمر می شود. در این مطلب، طرز تهیه قهوه با شیر را آموزش می دهیم.

درست کردن قهوه با شیر

قهوه عربی، قهوه موکا و شیر قهوه جز خوش طعم ترین نوشیدنی ها هستند، بهتر است با طرز تهیه این نوشیدنی ها آشنا باشید و آن ها را با کمترین زمان ممکن تهیه نمایید.

مواد لازم :

  • شکر : ۶ قاشق مربا خورزی
  • قهوه : ۶ قاشق مربا خوری
  • شیر : ۶ فنجان سر خالی

درست کردن قهوه با شیر

طرز تهیه قهوه با شیر :

ابتدا قهوه را داخل قهوه جوش ریخته، سپس شیر سرد را  اضافه کنید هم بزنید تا کمی حل  و یک رنگ شود.

طرز تهیه قهوه

در مرحله بعد شکر را اضافه کنید هم بزنید حرارت را روشن کرده در روی حرارت قرار دهید تا مواد با هم مخلوط و یک دست شوند، سپس حرارت را کم کرده، کم کم هم بزنید، هنگامی که قهوه داخل شیر حل شد دست از هم زدن بردارید، زمانی که قهوه روی حرارت است از آن غافل نشوید زیرا ممکن است قهوه و شیر سر بروند، وقتی که قهوه حالت پف کرده به خود گرفت زمانی است که قهوه شما آماده شده است. شیر جوش را از روی حرارت بردارید و هم نزنید، در مرحله بعد کف روی شیر  قهوه را بردارید و آن را بین فنجان ها تقسیم کنید. در انتها شیر قهوه را درون فنجان ها بریزید. توجه داشته باشید در طرز تهیه قهوه  با شیر باید به ازای  هر یک نفر یک قاشق مربا خوری قهوه استفاده نمایید.

طرز تهیه قهوه با شیر

طرز تهیه قهوه با شیر

تهیه قهوه با شیر

طرز تهیه قهوه با شیر

قهوه با شیر که یک نوشیدنی خوش طعم است را می توانید به سادگی در منزلتان تهیه نمایید و از آن برای پذیرایی از مهمان ها و همچنین در کنار میان وعده بعنوان نوشیدنی خوشمزه و خوش طعم مورد استفاده قرار دهید.

The post طرز تهیه قهوه با شیر با بهترین و ساده ترین روش appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *