اگر به دنبال یک ساندویچ خوشمزه با مرغ و در عین حال ساده و راحت هستید به شما ساندویچ مرغ مکزیکی را پیشنهاد می کنیم. در این مطلب طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی را ارائه می دهیم تا در مهمانی های کوچک و میان وعده های خود از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

روش درست کردن ساندیچ مرغ مکزیکی

اکر تا به حال در مهمانی ها و میان وعده های خود با مرغ، تنها سالاد الویه را تهیه می کردید. از این به بعد می توانید ساندویچ مرغ را نیز امتحان نمایید. بر خلاف سالاد الویه که همه مواد پخته و آب پز می باشند، در این ساندویچ مواد با پیاز سرخ شده کمی تفت می خورند. در ادامه با روش درست کردن ساندویچ مرغ مکزیکی همراه ما باشید.

مواد لازم:

  • مرغ: یک عدد سینه، دو عدد ران
  • سبزیجات (هویج، ذرت، نخود فرنگی): چهار قاشق سوپخوری ( از کنسرو سبزیجات استفاده نمایید)
  • قارچ: چهار عدد
  • فلفل دلمه ای: یک عدد
  • پیاز: یک عدد
  • کره: به اندازه کافی
  • سس مایونز و ماست: به مقدار کافی
  • آبلیمو، نمک، فلفل: به میزان دلخواه
  • زعفران دم کرده (اختیاری):یک سوم لیوان

طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی:

ساندویچ مرغ مکزیکی

برای تهیه ساندویچ مرغ ابتدا سینه و ران را به قطعات کوچک تکه نمایید و همراه با کره کمی روی حرارت تفت دید سپس مقداری آب همراه با زعفران دم کرده را درون آن بریزید. حرارت را کم کرده درب ظرف را بگذارید تا گوشت ها به آرامی پخته شوند. حالا پیاز را نگینی خرد کرده در روغن یا کره سرخ نمایید. وقتی کمی پیاز طلایی شد تکه های مرغ پخته به همراه فلفل دلمه ای را که ریز کرده اید به آن اضافه نمایید و تفت دهید تا کمی فلفل دلمه ای ها نرم شوند. سپس قارچ ها را که در اندازه دلخواه قطعه نموده اید به همراه سبزیجات اضافه نمایید و به تفت دادن ادامه دهید.

ساندویچ مرغ مکزیکی خوشمزه

در این مرحله از طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی در ظرفی جداگانه سس مایونز را با ماست و آبلیمو رقیق نمایید و نمک و فلفل آن را اندازه کنید و سپس آن را به مواد روی حرارت اضافه نمایید. بعد مخلوط شدن کامل مواد با سس، آن را از روی حرارت بردارید و با سیب زمینی سرخ شده و نان باگت سرو نمایید. همچنین می توانید درون نان باگت قبل از ریختن مواد و بعد از ریختن مواد روی آن پنیر پیتزا بریزید و گریل نمایید و کمی درون فر قرار دهید تا پنیر پیتزا باز شود و سپس سرو نمایید.

طرز تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی امیدوارم با تهیه ساندویچ مرغ مکزیکی در کنار خانواده خود از طعم خوشمزه آن لذت ببرید برای آشنایی با طرز تهیه انواع ساندویچ کلیک نمایید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *