سالاد ها انواع متفاوتی دارند که سالاد مرغ یکی از سالاد های خوشمزه و مجلسی است و شما می توانید سالاد مرغ را به همراه قارچ تهیه کنید. در این بخش طرز تهیه سالاد مرغ را با بهترین روش در اختیار شما قرار می دهیم.

سالاد تن ماهی و سالاد مرغ و سالاد ماکارونی از انواع پیش غذا های خوشمزه و مناسب برای مهمانی ها هستند. در این مطلب طرز درست کردن سالاد مرغ خوش طعم را مشاهده خواهید کرد.

سالاد مرغ با طعم بی نظیر

مواد لازم

کنسرو ذرت : یک قوطی
سینه مرغ کامل : یک عدد
قارچ : ۵۰۰ گرم
نمک : به میزان لازم
زردچوبه : به میزان لازم
سس مایونز : به میزان لازم

طرز تهیه سالاد مرغ خوشمزه

Chicken salad recipe (7)

ابتدا سینه مرغ را بپزید و سپس سینه مرغ پخته شده را ریش ریش کنید و در درون ظرفی مناسب سینه مرغ را با پیاز سرخ شده مخلوط کنید و مقداری روغن زیتون به مخلوط این مواد اضافه نمایید و آن ها را تفت دهید.

پختن سینه مرغ در آب

توجه داشته باشید که سینه مرغ نباید خیلی زیاد سرخ شود بعد از این که سینه مرغ با پیاز سرخ شده و روغن مخلوط شد نمک و زردچوبه را به سینه مرغ اضافه کنید و قابلمه را از روی حرارت گاز بردارید.

تفت دادن مرغ ریش ریش شده

در مرحله بعدی دستور پخت سالاد مرغ, قارچ را با یک قاشق آب لیمو و مقداری نمک در درون قابلمه ای مناسب قرار دهید و قابلمه را بر روی گاز با حرارت زیاد قرار دهید تا قارچ ها پخته شوند و آب آن ها خشک شود می توانید به قارچ دو حبه سیر خرد شده اضافه کنید تا خوش طعم شود بعد از این که آب قارچ خشک شد مقداری روغن زیتون به قارچ اضافه نمایید و کنسرو ذرت را نیز به قارچ اضافه کنید و مخلوط مواد را تفت دهید.

تفت دادن قارچ

در مرحله آخر روش تهیه سالاد مرغ قارچ و مرغ پخته شده و کنسرو ذرت را در درون ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید و به اندازه دلخواهتان سس مایونز به سالاد مرغ اضافه نمایید.

اضافه کردن سس مایونز به سالاد قارچ تزیین سالاد مرغ

سالاد مرغ در مدت زمان کوتاهی تهیه می شود و به عنوان غذای اصلی هم می توانید آن را میل نمایید. سالاد مرغ غذایی کامل و مقوی است و به شما پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید و از طعم و مزه بی نظیر آن لذت ببرید. امیدواریم از طرز تهیه سالاد مرغ نهایت لذت را ببرید. برای مشاهده تهیه انواع سالاد کلیک کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *