اسنک یک میان وعده ی مناسب و حتی به عنوان یک شام سبک برای شما و خانواده، همچنین در دورهمی ها و میهمانی های کوچک می باشد که بسیار آسان و سریع و در روش های متنوع قابل طبخ و آماده سازی است. در این مطلب طرز تهیه اسنک مرغ با نان تست که بسیار خوشمزه و سالم می باشد ارائه می دهیم.

روش تهیه اسنک مرغ

اسنک مرغ یک میان وعده و شام سبک می باشد که طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب اسنک مرغ با نان تست را که به دلیل ساندویچی بودن آن، راحت در میهمانی های کوچک، سرو شود و در عین حال خوشمزه و راضی کننده می باشد، ارائه می دهیم. طرز تهیه اسنک با روش های متفاوتی انجام می شود که اسنک مرغ و اسنک کالباس از جمله پرطرفدارترین اسنک ه می باشند. اسنک ساندویچی مرغ با موادی چون قارچ و فلفل دلمه ای و یا به طور ساده تر با جعفری و آویشن قابل تهیه است همچنین شما می توانید به دلخواه خود مواد دیگری را به همراه مرغ در اسنک، که مورد پسند ذائقه شماست قرار دهید.

مواد لازم:

  • سینه مرغ: یک عدد
  • قارچ خرد شده: یک پیمانه
  • فلفل دلمه ای: یک عدد متوسط
  • پیاز: یک عدد متوسط
  • پنیر پیتزا: چهار ورقه
  • نان تست: هشت عدد
  • نمک و روغن: به میزان لازم
  • فلفل: به میزان دلخواه

طرز تهیه اسنک مرغ با قارچ

اسنک مرغ با نان تست

برای تهیه اسنک مرغ با ساندویچ ساز ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده در روغن کمی تفت میدهیم، سپس سینه مرغ را که به قطعات نازک و کوچک خرد کرده ایم همراه با قارچ که به صوت ورقه ای بریده و فلفل دلمه ای که به صورت نگینی خرد کرده ایم، درون ماهی تابه ریخته و با پیاز و روغن تفت می دهیم تا زمانی که مرغ ها پخته و آب قارچ ها کاملا تبخیر شود پس از آن نمک و فلفل را اضافه کرده و بعد از کمی تفت دادن از روی حرارت برمی داریم.

در این مرحله از طرز تهیه اسنک مرغ, مواد را به میزان متناسب روی نان تست پهن کرده و یک ورق پنیر پیتزا روی آن قرار میدهیم و سپس نان تست دیگری روی آن می گذاریم، بدین ترتیب ساندویچ ها را آماده می کنیم و در دستگاه ساندویچ ساز قرار می دهیم. ( دستگاه را با کمی روغن چرب کنید و روی نان تست را نیز کمی چرب نمایید). پس از سه الی پنج دقیقه ساندویچ ها آماده می باشند. در طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز همچنین می توانید در ابتدا مرغ را آب پز کرده و بعد آن را ریش ریش کنید و با مواد دیگر تفت دهید.طرز تهیه اسنک مرغ با نان تست امیدواریم طرز تهیه اسنک مرغ با ساندویچ ساز همراه با قارچ و نان تست مورد توجه شما قرار گرفته باشد تا لحظات خوشی را در کنار خانواده با چشیدن طعم خوشمزه اسنک مرغ بگذرانید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *