تزیین کیک با میوه به شکل های مختلف انجام می گیرد که هر یک زیبایی خاص خود را دارد. برای اینگونه تزیینات می توانید از میوه های متنوع و مناسب هر فصل استفاده کنید و آنها را به دلخواه روی کیک بچینید. در این میان مشاهده تزیین کیک های مختلف با میوه می تواند الگویی برای انجام تزیینات شما باشد.

تزیین کیک با میوه های مختلف

ایده های مختلفی برای تزیین کیک با میوه وجود دارد. بدین منظور ابتدا سطح کیک را با خامه فرم گرفته بپوشانید، سپس برش هایی از میوه های دلخواه را روی آن بچینید. البته در صورتی که قصد تزیین کیک بدون خامه را دارید نیز می توانید به تنهایی از میوه ها استفاده کنید و یا برای سطح کیک از مقداری شکلات استفاده نمایید. در هر صورت نوع چیدن میوه ها می تواند زیبایی و جلوه خاصی به تزیین کیک خانگی شما ببخشند.

تزیین کیک خامه ای با توت فرنگی و پرتقال

تزیین کیک با کیوی و توت فرنگی

تزیین کیک با میوهتزیین ساده کیک با میوه

تزیین کیک شکلاتی با توت فرنگی

تزیین کیک با برش های میوه

تزیین کیک خانگی با میوه

تزیین کیک با میوهتزیین کیک با توت فرنگی و تمشک

برای تزیین کیک می توانید از انواع میوه ها از جمله کیوی، توت فرنگی، پرتقال، سیب، گیلاس، تمشک و… استفاده نمایید. از این میوه ها می توان برای تزیین کیک تولد کودک نیز استفاده نمود. همانطور که مشاهده نمودید اغلب کیک هایی که با میوه تزیین می شوند در عین زیبایی از سادگی زیادی نیز برخوردارند، پس می توانند گزینه مناسبی برای تولد و یا جشن های دیگر باشند. برای براق شدن میوه ها، از ژله آلوئه ورای نیم بند ( به غلظت سفیده تخم مرغ) استفاده کنید. با این کار هم روی کار شما براق و  زیباتر می شود و هم اینکه جلوی پوسیده شدن و تغییر رنگ و مزه میوه ها گرفته می شود

تزیین کیک خانگی ساده با میوه

سفره آراییتزیین جدید کیک با میوه

تزیین کیک تولد با میوه و شکلات

تزیین کیک با خامه و میوه

تزیین کیک با میوهتزیین روی کیک با میوه های فصل

تزیین کیک های اسفنجی با میوه

تزیین کیک با میوهتزیین کیک خامه ای جدید

تزیین کیک تولد جدید و زیبا

تزیین کیک با میوهتزیین روی کیک با میوه های فصل

تزیین کیک با میوهتزیین کیک اسفنجی با میوه برای جشن تولد

تزیین ساده کیک خانگی با میوه

در این مطلب با انواع مدل تزیین کیک با میوه آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند و نظر شما عزیزان واقع شده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده تزیینات بیشتر و آشنایی ب ایده های متنوع در این زمینه بر روی تزیین کیک کلیک نمایید و از تازه ترین مطالب منتشر شده در این زمینه دیدن نمایید.

The post تزیین کیک با میوه برای جشن تولد و مناسبت های مختلف appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *