تزیین مرغ از تزیینات لازم و کاربردی است که اغلب خانم های کدبانو به انجام آن با روش های مختلف می پردازند و سعی دارند با ارائه مدل های زیبا و جذاب این تزیینات، سفره آرایی بهتر و زیباتری داشته باشند. امروز با معرفی و آموزش چند مدل از شیک ترین مدل های تزیینات مرغ در خدمت شما دوستان هستیم با این امید که از این تصاویر و ایده ها نهایت استفاده را ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین مرغ شکم پر و سوخاری :

تزیین مرغ به شکل های مختلف یکی از تزییناتی است که جلوه خاصی به میز غذا و سفره می دهد و باعث زیبایی بیشتر آن می شود. این سبک تزیینات مدل های مختلفی دارد و هر نوع مرغی با روش و شیوه خاصی پخته و تزیین می شود. در ادامه سعی میکنیم ضمن معرفی مدل های جدید این تزیینات مرغ به بررسی چگونگی انجام تزیین نیز بپردازیم تا هر یک از این تصاویر ایده خوب و مناسبی برای انجام تزیینات شما باشد.

تزیین زیبای مرغ شکم پر :

مرغ شکم پر از غذاهای محبوب ما ایرانی هاست که اغلب برای مهمانی ها و مجالس از آن استفاده می کنیم و بعد از پخت مرغ شکم پر و قرار دادن آن در دیس و ظرف مناسب سعی می کنیم اطراف و روی آن را به بهترین شکل تزیین کنیم. برای انجام این سبک تزیینات میتوانید از انواع مواد خوراکی تزیین شده و زیبا استفاده کنید که در ادامه نمونه هایی از این سبک تزیینات را مشاهده می فرمایید.

تزیین مرغ

تزیین مرغ

تزیین زیبای مرغ

تزیین دیس مرغ

تزیین جدید مرغ

Decoration chicken (20)

تزیینات مرغ شکم پر

تزیین مرغ سوخاری :

مرغ سوخاری از غذاهای پرطرفدار و خوش طعم است که همه بچه ها و اغلب بزرگترها به آن علاقه دارند. پخت این غذا راحت است و سریع آماده می شود. برای زیبایی و جلوه بیشتر آن در سفره، ظرف این غذای عالی را با شیوه های مختلف تزیین میکینم. که نمونه های زیر می توانند ایده های خوبی برای تزیین این نوع مرغ باشند.

تزیین جدید مرغ

Decoration chicken (18)

Decoration chicken (19)

تزیین کباب مرغ و جوجه کباب:

مرغ کباب شده اغلب برای مهمانی ها استفاده می شود و تزیین آن نقش زیادی در زیبایی سفره دارد. این نوع مرغ را اغلب کنار پلو قرار می دهند. برای این دیس غذا از تزیین پلو و مرغ در کنار هم انجام می شود که باعث زیبایی بیشتر و ایجاد تنوع می شود. البته در مواردی هم جوجه کباب به صورت مجزا داخل دیس کشیده می شود و تزیین می شود که در ادامه هر دو مدل این تزیینات را مشاهده می کنید.

تزیین پلو مرغ

تزیین جوجه کباب

تزیین مرغ

تزیین جوجه کباب

تزیین جوجه کباب

تزیین جوجه کباب

مرغ با سیخ چوبی

تزیین انواع مرغ:

در ادامه چند مدل از تزیین انواع مرغ را مشاهده می فرمایید که از هریک به عنوان ایده ایی جذاب و جالب برای تزیین غذای خود میتوانید استفاده کنید. این تزیینات با انواع خوراکی ها و مواد غذایی پخته و خام انجام شده است.

تزیین جدید مرغ

تزیین ران مرغ

تزیین ران مرغ

تزیین خورش مرغ

تزیین ران مرغ

Decoration chicken (22)

امیدواریم این مدل های تزیین مرغ مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد و نهایت استفاده را از این طرح ها و ایده ها ببرید. در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع در زمینه تزیینات غذا به بخش سفره آرایی مراجعه فرمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *