تلفیق سفره شام و صبحانه باعث شده که هم پنیر و خرما بر سر سفره افطار قرار گیرد و هم غذای گرم. از این رو سفره افطار را می توان از جمله پر بار ترین سفره ها دانست که البته چیدن و تزیین سفره افطار تا حدودی سخت تر است و نیاز به توجه و ظرافت بیشتری دارد.

مدل های تزیین سفره افطار ماه رمضان

تزیین سفره غذا برای همه مهمانی ها و مجالس مهم است و اغلب افراد باسلیقه سعی می کنند از تمام توان خود برای تزیین سفره استفاده نمایند. همانطور که گفتم سفره افطار به دلیل وجود مواد خوراکی زیاد نیازمند توجه بیشتری است. بهترین راهکار برای تزیین سفره افطار توجه به تزیین اجزا و خوراکی ها موجود بر روی سفره است. با کمی ابتکار و خلاقیت به تزیین خرما، تزیین نان پنیر سبزی، تزیین غذا و دیگر خوراکی ها موجود بر روی سفره افطار بپردازید و سپس بهترین دیزاین سفره افطار را داشته باشید. در ادامه چندین عکس سفره افطار با تزیینات بسیار زیبا را مشاهده می نمایید که هر یک از جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند الگویی برای انجام تزیینات شما باشند.

سفره افطارتزیین زیبایی سفره افطار

سفره افطارسفره افطار زیبا و خاص

تزیین عالی سفره افطارتزیین ساده  سفره افطار

تزیین ظریف سفره افطارچیدمان سفره افطار

تزیین سفره افطارتزیین جدید سفره افطار

تزیین فوق العاده سفره افطارتزیین سفره برای افطار

تزیین متفاوت سفره افطارتزیینات سفره افطار برای ماه رمضان

تزیین جذاب سفره افطارسفره افطار ساده و زیبا

طراحی عالی سفره افطارتزیین میز برای افطار

از آن جایی که اغلب خوراکی هایی که بر روی سفره قرار می گیرند، دارای رنگ گرم و پر حرارت هستند، به همین خاطر بهتر است در ظرف های روشن و سفید قرار بگیرند تا بیشتر خودنمایی کنند. یکی از راهکارهای جذاب برای تزیین این سفره، استفاده از ظرف هایی است که شامل چند نوع خوراکی می باشند. با استفاده از این ظرف ها، مشکل کمبود جا بر روی میز یا سفره نیز حل خواهد شد. به عنوان مثال برای پنیر، خرما و نان از یک ظرف استفاده می شود. مسلماً هر چه تعداد این ظرف ها کمتر باشد، از سردرگمی مهمانان نیز جلوگیری می شود. رومیزی نیز یکی از موارد جذاب برای تزیین سفره محسوب می شود. برای رنگ رومیزی و طراحی آن بهتر است از رنگ های قرمز و نارنجی استفاده شود. این رنگ ها اشتها اور هستند.

طراحی زیبا سفره افطارتزیین زیبای سفره افطار دو نفره

سفره افطار زیبا و شیکسفره افطار زیبا

سفره افطار جذابتزیینات سفره افطار برای مهمان

سفره افطار با تزیین شیکچیدن سفره افطار ساده

تزیین ایده آل سفره افطارچیدمان سفره افطار روی میز

تزیین جذاب سفره افطارسفره افطار با تزیین زیبا و ساده

تزیین عالی سفره افطارتزیین جدید سفره افطار

تزیین خاص سفره افطارتزیینات سفره افطار زیبا

تزیین جذاب سفره افطاردیزاین سفره افطار با ظروف مسی

سفره افطارتزیینات سفره افطار

حال که عکس های تزیین سفره افطار زیبا و شیک را ملاحظه نمودید می توانید با ایده گرفتن از این تصاویر و استفاده از ذوق و سلیقه خود بهترین و زیباترین تزیینات سفره افطار و سفره آرایی را برای مهمانی ها در ماه مبارک رمضان داشته باشید.

The post تزیین سفره افطار با ایده های جذاب برای مهمانی ها appeared first on آرگا.

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *