تزیین خیار و گوجه را می توانید برای ظرف سالاد و دورچین بشقاب های غذا انجام دهید. اگر بتوانید مهارت خاصی را در زمینه تزیین کردن گوجه و خیار بدست آورید می توانید انواع سالاد ها را با خیار و گوجه تزیین شده تهیه کنید به این ترتیب سفره آرایی متفاوت و ایده آلی را خواهید داشت.

اغلب کدبانوها به تزیین کردن انواع سبزیجات و میوه ها نظیر تزیین هویج و تزیین خیار و … علاقه مند هستند و ترجیح می دهند سالاد ها را با انواع سبزیجات و میوه های تزیین شده تهیه نمایند. تزیین سبزی و میوه نیازمند خلاقیت و مهارت است و شما می توانید با تمرین فراوان خلاقیت لازم را در این زمینه بدست آورید.

تزیین خیار و گوجه زیبا

تصاویر تزیین خیار و گوجه با انواع روش های خلاقانه و جالب

ایده ها و روش های زیادی برای تزیین خیار و گوجه وجود دارد شما می توانید از خیار و گوجه تزیین شده برای وعده عصرانه و صبحانه خود نیز استفاده نمایید. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با انواع تزیینات مختلف و جدید گوجه و خیار آشنا سازیم.

تزیین کردن خیار و گوجه برای صبحانه

انواع تزیین گوجه و خیار برای سالاد به شکل گل

سالاد یکی از خوشمزه ترین و مناسب ترین پیش غذاها برای مهمانی ها و مجالس است و بهتر است سالاد را برای مهمانی های خود با انواع سبزیجات تزیین شده تهیه کنید. یکی از پرکاربردترین سبزیجات در تهیه انواع سالاد ها خیار و گوجه است که می توانید با روش های جالبی خیار و گوجه را تزیین کنید و سپس آن ها را در ظرف سالاد قرار دهید.

تزیین خیار و گوجه به شکل گل تزیین کردن گوجه و خیار

تزیین گوجه و خیار به شکل گل یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه است شما می توانید با یاد گرفتن این روش نظر همه را به سوی ظرف سالاد و یا دور چین بشقاب های غذا جلب کنید.

مراحل تزیین کردن خیار و گوجه

مراحل تزیین گوجه به شکل گل

دورچین بشقاب غذا با خیار و گوجه تزیین شده تزیین خیار و گوجه با روش های مختلف دور چین بشقاب با خیار و گوجه تزیین شده تزیین کردن گوجه و خیار به شکل گل تزیین گوجه و خیار به شکل گل
به طور کلی انواع تزیین غذا و سبزیجات مانند کاهو، گوجه و خیار باعث افزایش اشتها در افراد می شوند و هم چنین اگر شما به تزیین غذا و انواع سبزیجات بپردازید می توانید پذایرایی باشکوهی را از مهمان های خود داشته باشید و علاوه بر این سالاد و بشقاب های تزیین شده برای سرو غذا می توانند زینت بخش سفره و یا میز نهار و شام شما باشند.

تزیین خیار و گوجه

تزیین خیار و گوجه زیبا تزیین خیار و گوجه به روش ساده

تزیین گوجه و خیار برای صبحانه با کمک ایده های جذاب

از خیار و گوجه در وعده غذایی صبحانه نیز استفاده می شود و علاوه بر این صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که باید به آن توجه نمایید. شما می توانید خیار و گوجه را با انواع اشکال مختلف تزیین کنید و سپس آن ها را در درون ظرف مناسبی به همراه پنیر و نان و گردو و …. قرار دهید و سپس ظرف را بر روی سرو بر روی سفره صبحانه قرار دهید. در ادامه این بخش تصاویری از انواع ایده های جالب و جدید برای تزیین گوجه و خیار را در ملاحظه خواهید کرد.

تزیین خیار و گوجه با روش های خلاقانهتزیین جالب خیار و گوجه روش های تزیین کردن خیار و گوجه تزیین خلاقانه خیار و گوجه تزیین پنیر با گوجه و خیار تزییخ جالب و خلاقانه ظرف صبحانه تزیین زیبا و جالب گوجه و خیار تزیین کردن خیار و گوجه برای صبحانه تزیین ظرف صبحانه تزیین گوجه و خیار تزیین گوجه و خیار برای صبحانه

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا با زیباترین و متفاوت ترین روش ها برای تزیین خیار و گوجه آشنا شدید که امیدواریم با کمک ایده گرفتن از این روش ها بتوانید تزیینات زیبایی را برای خیار و گوجه داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده تزیین میوه های مختلف به بخش میوه آرایی مراجعه کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *