تزیین خیار نقش زیادی در انجام انواع تزیینات از جمله تزیین سالاد، میوه آرایی های مختلف، تزیین غذا و سفره آرایی دارد که با یادگیری تزیین نمودن خیار می توانید همه این تزیینات را به راحتی انجام نمایید. برای این کار روش های متعددی وجود دارد که با همه سادگی و آسان بودن، زیبایی خاصی نیز دارند. در این مطلب سعی نموده ایم با چند نمونه آموزش تزیین زیبای خیار شما را در این جهت یاری کنیم. تا پایان با این آموزش های عالی و جذاب و مدل ها و تصاویر تزیینات زیبا همراه ما باشید.

آموزش تزیین خیار برای سالاد به صورت مرحله به مرحله:

تزیین خیار را می توانید با روش های مختلفی انجام دهید که انتخاب آن بستگی به این نکته دارد که چه استفاده ایی از خیار تزیین شده خواهید نمود و با توجه به نیازی که دارید خیار را به اشکال مختلف تزیین نمایید. در ادامه می توانید روش های مختلف انجام این تزیینات را مشاهده فرمایید که از آنها علاوه بر تزیین سالاد استفاده های مفید دیگری نیز می توان نمود.

تزیین خیار به شکل گل رز :

ابتدا خیار را به صورت خیلی نازک برش زده و بعد اولین تکه خیار را به شکل غنچه گل بپیچید و خیارهای بعدی را اطراف ان قرار دهید. بعد از اینکه گل رز شما به اندازه دلخواه رسید انتهای آن را به کمک خلال دندان فیکس نمایید و برای تزیین سالاد و سایر تزیینات غذا و میوه آرایی های مختلف از آن استفاده نمایید. در ادامه مراحل انجام این کار را مشاهده می فرمایید.

تزیین خیارتزیینات خیارمیوه آرایی خیار جدیدمیوه آرایی خیارتزیین خیار به شکل گل رز

تزیین خیار به صورت حلقه ایی :

این سبک تزیینات را می توانید برای کنار انواع غذاها و سفره آرایی های مختلف به کار برد، البته استفاده بیشتر آن در تزیین روی سالاد است ک به خاطر فرم زیبایی که دارند جذابیت خاصی به سالاد و غذا می دهند. در این روش بعد از اینکه دیواره خیارها را به صورت دلخواه برش زدید و فرم دادید آنها را حلقه حلقه نموده و وسط آن را خالی نمایید و با یکی از طرح های زیر تزیین نمایید.

مدل جدید تزیینات خیارتزیین میوه شب یلداتزیینات حلقه ای خیارتزیینات جدید و شیک خیارتزیینات خیار سالاد

ساخت گل با خیار تزیین شده :

روشی که در ادامه ملاحظه می فرمایید نیاز به هیچگونه وسیله خاصی ندارد و تنها به کمک چاقو میتوانید آن را انجام دهید. خیارها را به صورتی که در تصویر می بینید برش بزنید و از هم جدا کنید و چند ساعتی داخل آب قرار دهید تا فضای خالی ایجاد گردد و بتوانید آن را به صورت گل تزیین نماید.

میوه آرایی خیار جدیدتزیین زیبای خیارتزیین خیارتزیین میوهتزیین میوه جدید

تزیین خیار ساده برای سالاد :

در صورتی که میخواهید تزیین خیلی سریع و آسانی با خیار داشته باشید می توانید برش های زیبایی بر روی دیواره خیار ایجاد نمایید و بعد خیار را خیلی ساده حلقه حلقه کنید و در ظرف مورد نظر بچینید. از این روش برای تزیین میوه های مختلف نیز می توان استفاده نمود و تزیینات زیبایی ارائه داد.

تزیین میوه خیارخیار برای تزیین سفرهمیوو ه آرایی جدیدتزیین حلفه ایی خیارتزیین ساده خیار

مدل های زیبا و آموزش کامل تزیین خیار را مشاهده نمودید، امیدواریم این طرح ها توانسته باشد ایده های خوب و مناسبی در جهت میوه آرایی و تزیینات شما ارائه دهد. در بخش سفره آرایی می توانید با مدل های جدید تزیینات میوه و غذاهای مختلف آشنا گریدید و از آموزش های مربوطه نهایت استفاده را ببرید. موفق باشید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *