تارت میوه
تارت میوه

در مقاله‌های قبلی شما را با پخت انواع تارت آشنا کردیم. جای تارت میوه در سیماکوک خالی بود. به همین دلیل روش پخت این تارت رنگی‌رنگی را هم برای شما آماده کردیم. با ما همراه شوید و یک عصرانه‌ی خوشمزه برای خود و خانواده‌تان آماده کنید.

طرز تهیه تارت میوه

مواد لازم برای تهیه خمیر تارت میوه

▫ کره: ۱۰۰ گرم
▫ شکر: ۱۰۰ گرم
▫ تخم مرغ: دو عدد
▫ عصاره وانیل: یک قاشق غذاخوری
▫ نمک: یک قاشق چای‌خوری
▫ بکینگ‌پودر: نصف قاشق غذاخوری
▫ آرد: ۲۰۰ گرم

مواد لازم برای تهیه مواد داخل تارت میوه

▫ خامه زده شده: ۱۰۰ گرم
▫ پنیر خامه‌ای: ۱۰۰ گرم
▫ شکر: به میزان دلخواه
▫ عصاره وانیل: یک قاشق غذاخوری
▫ میوه در قطعات کوچک: به میزان دلخواه

طرز تهیه خمیر تارت میوه

کره را در همزن بریزید تا نرم‌تر شود. سپس شکر را اضافه کنید. اجازه دهید با کره مخلوط شود. حال تخم‌مرغ، عصاره وانیل، نمک و بیکینگ پودر را هم به مواد در حال مخلوط شدن اضافه کنید. سپس آرد را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

بعد از اینکه خمیر آماده شد، آن را به سه قسمت تقسیم کنید و در سلفون بپیچید. خمیرها را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فریزر قرار دهید. بعد از گذشت این مدت خمیر را به مقداری که نیاز دارید روی یک سطح با وردنه صاف کنید.

با قالب تارت، خمیر را قالب بزنید و در قالب فر بچینید. خمیرها را به مدت شش تا نه دقیقه در دمای ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد یا ۳۷۵ درجه فارنهایت قرار دهید.

طرز تهیه مواد داخل تارت میوه

در فاصله‌ای که خمیر تارت را در فریزر قرار داده‌اید، می‌توانید شروع به آماده کردن مواد داخل تارت کنید. خامه را در یک ظرف بریزید و خوب با همزن هم بزنید تا خامه غلیظ شود. پنیر خامه‌ای را هم در ظرفی دیگر هم بزنید. سپس شکر و عصاره وانیل را اضافه کنید و دوباره هم بزنید. در این مرحله خامه‌ای را که از قبل آماده کرده‌اید به مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود.

آماده سازی تارت میوه

پایه‌های تارت را از فر خارج کنید. با قیف درون پایه‌ها را پر کنید. سپس میوه‌هایی را که از قبل آماده کرده‌اید، روی خامه‌ها بچینید.

امیدواریم از آموزش این دسر خوشمزه که مخصوص عصرانه‌های روزچینی است هم لذت برده باشید.

منبع :

برگرفته از وب سایت روزچین بخش دسر و پیش غذا

روزچین

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *