هات چیپس را همچنین می توانید به عنوان یک میان وعده نیز استفاده کنید. در طرز تهیه هات چیپس می توانید از ماکروویو یا فر استفاده کنید. این غذا اگر در ماکروویو ساخته شود بسیار خوشمزه تر خواهد شد. در ادامه مطلب دستور پخت هات چیپس را برایتان قرار داده ایم.در تهیه هات چیپس می توانید از سس مایونز و یا سس کچاپ و انواع ادویه جات ها متناسب با سلیقه و ذاعقه تان استفاده کنید و آن را تزئین کنید.

هات چیپس یک عصرانه کامل

مواد لازم

پنیر پیتزا: ۲۰۰ گرم
چیپس: ۱ بسته
قارچ : ۶ عدد
فلفل دلمه ای: ۱ عدد
کنسرو سبزیجات: ۱ عدد
ژامبون گوشت: ۱۵۰ گرم
سس قرمز : به میزان لازم

طرز تهیه هات چیپس در منزل

در مرحله اول، ژامبون گوشت را خورد کنید و در قابلمه یا تابه سرخ کنید. سپس فلفل دلمه ای ها را بصورت نگینی خورد کرده و بصورت جدا تفت دهید. در مرحله بعد به سراغ چیپس ها می رویم. در یک چیپس پیرکس، بایستی چیپس ها را بصور لایه لایه بچینیم و در بین لایه ها پنیر پیتزا، ژامبون گوشت و سس فرانسوی بگذارید.

هات چیپس یک دسر متفاوت

در ردیف آخر بقیه ژامبون ها را بچینید و روی آنها فلفل دلمه ای های خورد شده را بریزید. اگر دوست دارید می توانید مقداری نیز پودر آویشن روی موادی که چیده اید بپاشید و روی آنها پنیر پیتزا بگذارید.

دستور تهیه هات چیپس
در پایان ماکروویو را در وضعیت کانوکشن با قدرت ۲۰۰ تنظیم کنید و ظرف چیپس را به مدت ۸ دقیقه در آن بگذارید. به این نکته نیز توجه داشته باشید اگر تمایل دارید پنیر پیتزا کش بیاید، قبل از اینکه به رنگ طلائی دربیاید، ظرف را از ماکروویو بیرون آورید.

طرز تهیه هات چیپس خوشمزه

دستور طبخ هات چیپس در منزل
در این قسمت طرز تهیه هات چیپس خوشمزه ما به پایان رسید. امیدواریم از پخت هات چیپس و میل کردن آن در کنار سایر اعضای خانواده تان لدت ببرید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *