خانه آشپزی تزیین میرزا قاسمی خلاقانه و زیبا برای سفره های ایرانی

تزیین میرزا قاسمی خلاقانه و زیبا برای سفره های ایرانی

۰
0
2,611
میرزا قاسمی را می توانید با روش های ساده و متنوعی تزیین کنید. روش های متفاوتی برای تزیین میرزا قاسمی وجود دارد. اگر شما خلاقیت و مهارت کافی را در زمینه تزیین غذا داشته باشید می توانید این غذای محلی خوشمزه را برای مهمانی ها و مجالس خود به بهترین شکل تزیین کنید.

تزیین غذاهای مختلف از کارهای مورد علاقه خانم های خانه دار است و بیشتر کدبانوها ترجیح می دهند که بعد از پخت غذا ظرف غذا را به زیبایی تزیین کنید. تزیین غذا می تواند زینت بخش سفره غذا و میز غذا باشد. اگر شما مهارت کافی را در زمینه تزیین کردن انواع غذاهای مختلف ندارید می توانید با مشاهده تصاویر نمونه های تزیین غذای میرزا قاسمی ایده های مناسبی در این زمینه بدست آورید.
تزیین زیبا میرزا قاسمی به شکل بادمجان

تصاویر انواع نمونه های تزیین میراز قاسمی با روش های جدید و متفاوت

میزا قاسمی از انواع غذاهای محلی گیلانی است که در بیشتر نقاط ایران پخته می شود در طرز تهیه میراز قاسمی از بادمجان و گوجه و تخم مرغ و سیر و روغن و نمک و ادویه های مختلف استفاده می شود و شما می توانید بعد از پخت این غذای خوشمزه آن را تزیین کنید. برای تزیین میرزا قاسمی می توانید از روش های تزیین کشک بادمجان نیز استفاده کنید همچنین می توانید میرزا قاسمی را با انواع روش های ساده و خلاقانه تزیین کنید که انتخاب هر یک از این روش ها به مهارت شما بستگی دارد.

تزیین زیبا میرزا قاسمی

تزیین ساده میرزا قاسمی در خانه

اگر شما زمان کافی برای تزیین غذای میرزا قاسمی را ندارید می توانید این غذای خوشمزه را با کمک سبزیجات مختلف به زیبایی تزیین کنید همچنین تزیین میرزا قاسمی به شکل قالبی نیز می تواند ایده خوبی برای تزیین کردن این غذای ایرانی باشد.

تزیین میرزا قاسمی به شکل قالبی

تزیین میرزا قاسمی به شکل قالبی

در ادامه این مطلب روش های متفاوتی از تزیین ساده میرزا قاسمی را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این روش ها و ایده های خلاقانه مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

تزیین جالب میرزا قاسمی

تزیین ساده میرزا قاسمی با گردو

تزیین ساده میرزا قاسمی تزیین میرزا قاسمی با سبزی خوردن تزیین ساده میرزا قاسمی با گردو و سبزی خوردن تزیین ساده و زیبا میرزا قاسمی تزیی زیبا میرزا قاسمی با گوجه و پیاز تزیین متفاوت میرزا قاسمی

تزیین غذای میرزا قاسمی با روش های خلاقانه و بی نظیر برای مهمانی ها و مجالس

اگر شما می خواهید در مهمانی ها و مجالس خود از میرزا قاسمی برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده کنید بهتر است این غذای خوش طعم را به صورت زیبا و متفاوت تزیین کنید. تزیین میرزا قاسمی به شکل بادمجان از انواع روش هایی است که بیشتر خانم های خانه دار از آن استفاده می کنند. اگر میرزا قاسمی را به زیبایی تزیین کنید می تواند زینت بخش سفره شما در مهمانی ها و مجالس باشد.

تزیین زیبا میرزا قاسمی برای مهمانی ها

تزیین زیبا و خلاقانه میرزا قاسمی

انواع تزیینات زیبا میرزا قاسمی

میرزا قاسمی با تزیین زیبا و جدید

تزیین زیبا و جدید میرزا قاسمی

تزیین زیبا و جدید میرزا قاسمی

تزیین میرزا قاسمی به شکل گل

تزیین خلاقانه و متفاوت میرزا قاسمی

تزیین میرزا قاسمی به شکل گل

تزیین زیبا و متفاوت میرزا قاسمی

تزیین میرزا قاسمی با برنج

در این بخش با انواع ایده ها و روش های مختلف برای تزیین میرزا قاسمی آشنا شدید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل ها تزیین زیبایی و متفاوتی را برای میرزا قاسمی داشته باشد. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش تزیین غذا مجله آرگا با انواع روش ها و ایده های مختلف برای تزیین غذاهای مختلف آشنا شوید.

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها

بهترین و خوشمزه‌ترین کاچی به روش مادربزرگ‌های قدیمی

«کاچی» از جمله خوشمزه‌ترین و مقوی‌ترین دسرهای قدیمی ایرانی است که معمولا مادربزرگ‌ها آن را برای خانم‌هایی که تازه زایمان کرده بودند، افراد بیمار و ضعیف از نظر جسمی و کودکان تجویز و تهیه می‌کردند. این دسر مقوی در شهرهای مختلف ایران به روش‌های مختلف تهیه می‌شود و گاهی اوقات ...

تبلیغات

آخرین مطالب

دیدنی ها

لینک های دیگر