پیتزا لقمه ای را به روش های متفاوتی می توانید درست کنید. همچنین می توانید درون آن را با مواد مختلفی مثل ژامبون و پنیر پر کنید و یا با بادام زمینی و ژله این کار را انجام دهید. در ادامه دستور پخت پیتزا لقمه ای خانگی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم که در مدت زمان کمی تهیه می شود.

طرز ساخت پیتزا لقمه ای با روشی متفاوت

مواد لازم

سینه مرغ: ۱عدد
قارچ خرد شده: ۱۰۰گرم
فلفل دلمه ای: ۲ عدد
پیاز: ۱عدد
نان ساندویجی: به میزان لازم
پنیر پیتزا: به میزان لازم
آویشن یا ادویه پیتزا: به میزان لازم
ادویه و نمک و فلفل: به میزان لازم
رب گوجه: به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا لقمه ای در منزل

در ابتدا سینه مرغ را با پیاز و ادویه جات لازم بپزید. سپس سینه مرغ را ریز کنید. قارچ ها را نیز شسته و خرد کنید. دوباره هر دو را درون قابلمه بریزید و تفت بدهید. بعد اینکه قارچ ها کمی سرخ شد رب گوجه و ادویه پیتزا یا آویشن را نیز به آنها اضافه کنید و بگذارید کمی تفت بخورند.

دستور طبخ پیتزای لقمه ای
در مرحله بعد نان ها را باید برش دهید. بهتر است آنها را به سه قسمت برش دهید و مقداری داخل نان ها را خالی کنید تا موادی را که ساخته ایم داخل آنها بگذاریم. حالا باید مواد گوشتی و پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای خرد شده را داخل نان ها قرار دهیم. ابتدا ته نان کمی پنیر پیتزا بریزید و بعد مقداری از مواد گوشتی و سپس فلفل را رویش بگذارید و مجددا روی آنها را کمی پنیر پیتزا بریزید. این روند را دوباره تکرار کنید تا وقتی نان ها از مواد پر شوند. در آخر کار روی مواد پنیر بگذارید و روی پنیر مقداری ادویه پیتزا بریزید.

آموزش ساخت پیتزای لقمه در کوتاه ترین زمان
در مرحله بعد طرز تهیه پیتزا لقمه ای, نان هایی را که آماده کرده اید را درون سینی فر بصورت عمودی در کنار هم بچینید. درجه حرارت فر را روی ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

طرز تهیه پیتزا لقمه ای

زمانی که پنیر به رنگ طلایی درآید پیتزا لقمه ای آماده خواهد شد. توصیه میشود که در کنار فر بمانید چون این غذا سریع آماده می شود و بسیار خوشمزه خواهد بود.

طریقه آماده کردن پیتزای پرطرفدار
پیتزا لقمه ای را در ظرفی مناسب قرار دهید و آن را با روش های تزیین پیتزا آماده سرو کنید. امیدواریم از ساخت این غذای خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

منبع : برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *