شیر موز نوشیدنی پرطرفداری است که شما می توانید این نوع نوشیدنی مقوی را برای میان وعده و یا عصرانه کودک خود تهیه کنید در این مجموعه از نوشیدنی بهترین روش طرز تهیه شیر موز را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

در تهیه شیر موز می توانید از بیسکویت خرد شده و پودر نارگیل و یا نارگیل تازه استفاده کنید. هم چنین بهتر است برای درست کردن شیر موز از شیر سرد استفاده کنید تا شیر موز خوشمزه و خوش طعم تر شود.

طرز تهیه شیر موز خوش طعم

مواد لازم

موز : یک عدد
بیسکویت ساده : پنج عدد
پودر نارگیل : یک قاشق غذاخوری
شیر : یه اندازه لازم
خامه : به اندازه لازم

طرز تهیه شیر موز در منزل

در مرحله اول طرز تهیه شیر موز, موز را خرد کنید و آن را در درون ظرف درب بسته ای قرار دهید سپس ظرف را به مدت ۳ تا ۴ ساعت در درون فریزر قرار دهید تا به خوبی یخ بزند.
بیسکویت ها را با مقدار کمی شیر در درون مخلوط کن بریزید و آن ها را به خوبی خرد کنید.

روش تهیه شیر موز خوشمزه

بعد از مدت زمان ذکر شده موز خرد شده را از درون فریزر بیرون بیاورید و آن را با پودر نارگیل و خامه در درون مخلوط کن به خوبی مخلوط کنید.

روش تهیه شیر موز

سپس همه مواد را در درون مخلوط کن بریزید و مقدار مناسبی شیر سرد را به مواد شیر موز اضافه کنید توجه داشته باشید که مقدار شیر باید به اندازه غلظت مناسب شیر موز باشد.

شیر موز خوشمزه شیر موز خوشمزه و خوش طعم

در طرز تهیه شیر موز می توانید از شکلات تخته ای رنده شده نیز استفاده کنید. شیر موز یک نوشیدنی مناسب برای مهمانی های شما است. شما می توانید شیر موز را با انواع شیرینی کشمشی و شیرینی گردویی و … میل کنید. امیدواریم از روش تهیه شیر موز لذت کافی را برده باشید و لحظات خوشی را در کنار اعضای خانوادتان سپری کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

نمایش مطالب مرتبط بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *