نماد سایت سیماکوک

جدول مواد غذایی مورد نیاز بدن در طول روز

بیشتر مردم مواد غذایی مورد نیازشان را دریافت نمی کنند. شاید به این دلیل باشد که آنها نمی دانند دقیقا چه چیزی باید مصرف کنند. اگر بتوانید مواد غذایی مورد نیاز روزانه بدنتان را تامین کنید گام بزرگی برای سلامتی خود برداشته اید .

به گزارش آلامتو به نقل از آی بانو؛ زمانی که هرم غذایی قدیمی با یک بشقاب غذایی چهار بخشی جایگزین شد، قرار بود که درک توصیه های غذایی آسانتر شود. اما مطالعات منتشر شده در USDA نشان می دهد که دوسال بعد از آن ، بیشتر مردم هنوز دستورالعمل های آنرا هضم نکرده بودند. اعمال تغییر به وقت زیادی نیاز ندارد اما ما می خواهیم روند آنرا تسریع کنیم.

در ادامه می بینید که به چه گروه های غذایی نیاز دارید و هر وعده غذایی برابر چند فنجان و یا چند گرم می باشد. یعنی زمانی که مقدار غذا ممکن است دقیقا با یک گرم یا یک فنجان واقعی برابر نباشد، وقتی که به مصرف روزانه غذا اضافه گردد به اندازه یک گرم و یا یک فنجان حساب می شود.

پروتئین مورد نیاز بدن در روز

طبق آمار USDA مردم بطور میانگین ۳۰% بیشتر از مقدار تعیین شده غذا میخورند. زنان باید هر روز در حدود ۱۴۰ گرم گوشت بدون چربی ، ماهی یا پروتئین های گیاهی مصرف کنند. حالا می دانیم که شما باید حداکثر ۱۰۰ گرم گوشت قرمز در یک هفته بخورید ( ممکن است در آینده یاد بگیریم که چطور گوشت قرمز را کم دردسر تر تهیه کنیم اما فعلا پیشنهاد می کنیم که خودتان را کنترل کنید)- پس گوشت را فراموش نکنید.

۳۰ گرم پروتئین را چگونه محاسبه کنیم؟

۱ فیله استیک کوچک = ۱۰۰ گرم

در روز چقدر میوه ها بخوریم؟

طبق دستورالعمل های USDA زنان باید روزانه ۲ فنجان میوه مصرف کنند. ما نیز معتقدیم که ۴ فنجان در روز مقدار بهینه تری است. در سراسر کشور،۳۸% مردم حداقل ۲ فنجان میوه را مصرف می کنند.

یک فنجان میوه را چگونه محاسبه کنیم؟

میزان سبزیجات روزانه برای سلامتی

طبق بررسی ها هر روز باید ۲٫۵ فنجان سبزی مصرف کرد: به نظر ما مصرف ۵ فنجان بهتر است. آیا فکر میکنید که حداقل ۲٫۵ فنجان سبزی مصرف می کنیم؟ نه اینطور نیست. بطور متوسط ۱٫۶ فنجان روزانه توسط هر فرد مصرف می شود. اگرچه در مقایسه با میوه ها آمار سبزیجات بهتر است اما هنوز هم جای کار دارد.

یک فنجان سبزی را چگونه محاسبه کنیم؟

مقدار غلات روزانه مورد نیاز بدن

هیجان زده نشوید ، طبق آمارهای USDA در مصرف غلات زیاده روی نیز می کنیم، روزانه نزدیک به ۱۸۰ گرم از غلات کامل نیاز دارید.

چگونه یک اونس ( ۳۰ گرم) غلات را برآورد کنیم؟

لبنیات مورد نیاز بدن

با ۳ فنجان در روز لبنیاتی که سفارش شده موافقیم. فواید لبنیات در سالهای اخیر زیر سوال رفته و بسیاری از مردم بدلیل مشکلات گوارشی مصرف آنرا ترک می کنند. اگر عادت به خوردن لبنیات دارید ، نوع کم چرب آن توصیه می شود . سعی کنید لبنیات بدون چربی و بدون قند باشد و به آن کمی شیر سویا ، بادام و گردو اضافه کنید.

یک فنجان لبنیات را چگونه محاسبه کنیم؟

خروج از نسخه موبایل