نماد سایت سیماکوک

طرز تهیه کمپوت آناناس فوق العاده خوشمزه و خوش طعم

کمپوت ها ار انواع دسر های خوش طعم هستند که می توانید آن ها را از میوه های کامل و یا خرد شده تهیه کنید. در طرز تهیه کمپوت میوه آناناس از شکر و آب و آناناس استفاده می شود که این کمپوت طعم بی نظیری دارد.

کمپوت آناناس و کمپوت گلابی و کمپوت سیب از انواع کمپوت های خوش طعمی هستند که هر کدام از این کمپوت ها طعم بی نظیر و متفاوتی دارند و بهتر است این نوع کمپوت ها را به روش بهداشتی و سالمی در منزل تهیه کنید.

مواد لازم

طرز تهیه کمپوت آناناس در خانه

برای درست کردن کمپوت خانگی آناناس ابتدا پوست آناناس را بکنید.

آناناس را از عرض حلقه حلقه کنید و مغز آناناس را بیرون آورید.

در مرحله بعدی طرز تهیه کمپوت آناناس حلقه های آناناس را در قابلمه ای مناسب بریزید و حلقه های آناناس را با آب و شکر مخلوط نمایید و قابلمه را روی حرارت گاز به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید تا آناناس با آب و شکر پخته شود. پس از سرد شدن کمپوت آن را در ظرف هایی با درپوش های محکم قرار دهید. در صورتی که قصد دارید کمپوت تهیه شده را در فواصل طولانی مدت استفاده نمایید، حتما از ورود هوا به ظرف نگه داری کمپوت جلوگیری نمایید.

در این آموزش آشپزی طریقه درست کردن کمپوت آناناس را با ساده ترین روش مشاهده کردید که امیدواریم از تهیه این کمپوت در منزل نهایت لذت را ببرید. اگر شما به تهیه کمپوت های مختلف در منزل علاقه مند هستید می توانید به بخش انواع کمپوت مراجعه کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

خروج از نسخه موبایل