نماد سایت سیماکوک

طرز تهیه سوپ رژیمی لذیذ و خوش طعم

سوپ رژیمی یکی از معروف ترین غذاها برای درمان های رژیمی است که برای چربی سوزی بدن بسیار مفید می باشد.در طرز تهیه سوپ رژیمی از کلم استفاده شده که علاوه بر چربی سوزی بدن سم را نیز از بدن خارج می کندو سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

سوپ سبزیجات رژیمی نوعی سوپ ساده و کم کالری است. دستور پخت سوپ رژیمی بسیار ساده است. در این آموزش آشپزی مجله آرگا با روش درست کردن سوپ رژیمی سبزیجات که بسیار مقوی و خوشمزه است، آشنا خواهید شد.

مواد لازم

طرز تهیه سوپ رژیمی لذیذ

برای تهیه سوپ رژیمی ابتدا تمامی سبزیجات را تمیز شسته و آن ها را به اندازه دلخواه خرد کنید.

سپس در ادامه طرز تهیه سوپ رژیمی کلیه سبزیجات خرد شده را درون قابلمه با کمی روغن زیتون تفت دهید تا سبزیجات بوی خامی ندهد آب مرغ و مقداری آب اضافه کنید تا کاملا روی سبزیجات با آب پوشیده شود و اجازه دهید تا با حرارت ملایم پخته شود.

در انتها سبزی و نمک و فلفل را به اندازه لازم به سوپ اضافه کنید و بعد از آماده شدن درون ظرف ریخته و با سبزیجات تزیین سوپ رژیمی را انجام دهید.

نکات مهم برای پخت سوپ رژیمی

بعد از اینکه سوپ آماده شد می توانید در داخل غذا ساز ریخته و بصورت یکدست در بیاورید یا اینکه با استفاده از لیموترش تازه این سوپ خوش طعم را میل نمایید. امیدواریم با استفاده از طرز پخت سوپ رژیمی این غذای خوشمزه و مقوی را در کنار خانواده سرو نمایید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

خروج از نسخه موبایل