نماد سایت سیماکوک

طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس و نکاتی برای ایجاد طعم دلپذیر

سالاد ماکارونی دارای طعمی متفاوت و لذیذ است و کمتر کسی پیدا می شود که از طعم این سالاد مقوی خوشش نیاید. در طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس از پاستا و سس مایونز و خیار شور و کالباس و مواد غذایی مختلف و ادویه های دلخواه استفاده می شود.

سالاد الویه و سالاد ماکارونی از انواع سالادهای مجلسی هستند که شما می توانید در مجالس عصرانه خود از این نوع سالادها برای پذیرایی از مهمان هایتان استفاده کنید.

مواد لازم

طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس خوشمزه و خوش طعم

برای تهیه سالاد ماکارونی ابتدا در قابلمه ای مناسب مقداری آب و دو قاشق نمک بریزید و بعد از اینکه آب به دمای جوش رسید ماکارونی های فرمی را به آب در حال جوش اضافه کنید و اجازه دهید تا ماکارونی ها به مدت ۱۰ دقیقه پخته شوند سپس بعد از مدت زمان ذکر شده ماکارونی ها را آبکش کنید.


در مرحله بعدی طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس سس مایونز و ماست و فلفل را در ظرف بزرگی بریزید و همه این مواد را با یکدیگر مخلوط کنید سپس خیار شور خرد شده را به همراه نخود فرنگی و کنسرو ذرت و کالباس خرد شده به مخلوط سس و ماست اضافه کنید و همه مواد را هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

در این مرحله از دستور پخت سالاد ماکارونی پاستا های آبکش شده را به مخلوط مواد اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید و سالاد ماکارونی را به مدت ۳ ساعت در یخچال قرار دهید تا آماده پذیرایی از مهمان ها شود.

نکات طلایی برای ایجاد طعم ایده آل در سالاد ماکارونی

در این مطلب طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس را مشاهده کردید که امیدواریم از تهیه این سالاد خوشمزه در منزل نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش تهیه سالاد های مختلف در منزل به بخش انواع سالاد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

منبع :

برگرفته از وب سایت آرگامگ بخش آشپزی

آرگامگ

خروج از نسخه موبایل